ІНФОРМАТИКА

13 березня 2020 рік

Тема уроку: Віртуальні мистецькі галереї, екскурсії до музеїв

Віртуальні музеї та галереї


20 березня 2020 рік

Тема уроку: Поняття команди та виконавців. 

Головоломка «Знайди слова»

С
С
К
О
М
А
Н
Д
А
С
С
С
Т
А
С
С
С
С
В
И
К
О
Н
А
В
Ц
І

Сьогоднішня  тема — «Команди та виконавці».




3 квітня 2020 рік

Тема уроку: Послідовність дій. 

Повторення вивченого


Кожна людина має якусь мету. Щоб досягти її, вона складає план своїх дій, а потім виконує його. Такий план називають послідовністю дій

Послідовність дій – дії, спрямовані на розв’язання певного завдання. 
Кожна послідовність дій може мати свою назву. Наприклад, ти щодня виконуєш послідовність дій «Чищення зубів».
Правильна чистка зубів: методика, техніка, помилки


Розглянь малюнок. Прочитай алгоритм. З’ясуй, яку команду алгоритму не виконав маленький Хрю.

Візьми дерево.
Посади дерево.
Полий дерево.

Визнач казку за малюнками. Розкажи казку у вигляді послідовності дій.
Слова-підказки: садити ріпку, почекати, кликати, тягнути.
Ріпка" вистава для дітей середнього віку

Перегляд відеоролика


10 квітня 2020 рік

Тема уроку: Ігрові вправи з надання команд виконавцям у середовищах програмування

Ви вже знаєте, що виконавцем послідовності дій може бути той, хто розуміє і може виконати кожну команду цієї послідовності дій. Є різні виконавці послідовностей дій.
Розглянь малюнки. Назви виконавців. Наведи приклади команд для них.
У колі філологів: Як розсадити учнів за партамиJarvis Varnado: Boy Kicking a Soccer Ball - Kids Coloring Pages ... Очень смешные клички для вашей собаки | 2019Компьютер в жизни человека - Новости - Новости, объявления ...
Одного виконавця від іншого відрізняє:
  • *    список команд, які розуміє виконавець. Цей список називають  системою команд виконавця.
  • *    місце, де виконавець може виконувати команди алгоритму. Це місце називають середовищем виконавця.

Кожна послідовність дій складається для конкретного виконавця. Щоб скласти послідовність дій, необхідно спочатку визначити середовище та систему команд виконавця. А потім записати потрібні команди в певному порядку.
Робота з комп’ютерною програмою, що передбачає створення алгоритму. 


 Спробуйте розгадати декілька загадок.
1.Скромний сірий колобок
Довгий, тонкий проводок
Зверху на коробці
Дві великі кнопки
В тебе є хороша книжка,
А в комп'ютера є ......
2. Сотня клавіш, різні знаки
Спершу учні – небораки,
А тепер раз – два і готово
Відстукали слово.
Ось де пальцям фізкультура
І це все – ......
3. Ось на нім комп'ютер пише
І малює без зупинки
Найцікавіші картинки
А влаштовує цей хор
Чарівник наш - ...... 
4. Ось я кнопку натискаю
І папір вже заправляю.
Він друкує без зупинки
Вірші, пісні і картинки
І швидкий він, наче спринтер
Відгадайте, що це ...

(мишка, клавіатура, монітор, принтер)


17 квітня 2020 рік

Тема уроку: Порівняння двох або більше предметів.

У навколишньому середовищі нас оточують різноманітні об’єкти, які ми розподіляли на 4 групи: 
  •  об’єкти живої природи;
  • об’єкти неживої природи;
  • об’єкти-події;
  • об’єкти-явища.

Саме ці об’єкти ми можемо розподіляти за їхніми спільними та відмінним рисами. Наприклад, за кольором, розміром, формою за призначенням чи видом.

Перегляд відео "Порівняння двох або більше предметів"


Гра "Здогадайся"





24 квітня 2020 рік 

Тема уроку: Об’єднання предметів у групи за певними заданими ознаками. Назви групи однорідних предметів. Визначення ознак предметів, впізнавання предметів за даними ознаками. Складові частини предметів.

― А зараз ми з вами трішки повторимо, що ж ви вивчали на попередньому уроці. Знайдіть і спільні і відмінні ознаки.
Диктофон ― Плеєр

― У житті ви часто потребуєте обирати одну річ з багатьох. Коли ви будете підростати вам доведеться обирати професію, учбовий заклад, в якому будете навчатися, спеціальність і т.д.
― Отак і ми з дитинства робимо вибір спочатку несуттєвих предметів, які згодом можуть перевернути наше життя, тому на уроці навчимося робити свій вибір, але поки що на предметах.
Розглянь малюнок.
― Що ви бачите? 
― Чим ці фігури відрізняються один від одного? 
― Так дійсно, як бачимо кожен предмет має свої ознаки. Це ті властивості які йому притаманні, це мовби прикмети, за яким можна його впізнати.
Предмети навколишнього світу мають як спільні так і відмінні ознаки. 
― Якщо в них щось спільне, то за цими ознаками їх можна об’єднувати, наприклад. 
Розгляньте малюнки.


― Як ви вважаєте що в них спільного? Давайте прокласифікуємо їх.

― Всі об’єкти складаються з певних частин, наприклад комп’ютер складається з багатьох частин: монітор, клавіатура, миша, системний блок. Будь-який об’єкт можна розібрати на частини.  

Перевірка сприйнятого матеріалу.

― За якими ознаками можна визначити об’єкт?
― Подивіться  і скажіть в яку групу ви об’єднали дані предмети?

― Дайте загальну назву об’єктів та виберіть зайвий об’єкт.





8 травня 2020 рік
Тема уроку: Робота з комп'ютерними програмами на розвиток логічного мислення

- Давайте пригадаємо правила поведінки за комп’ютером. Подивіться на картинки та прокоментуйте чи правильно поводить себе хлопчик.


Ви вже знаєте, що за допомогою комп’ютера можна вивчати багато шкільних предметів. Сьогодні ми дізнаємось про комп’ютерні програми, які допоможуть нам перевірити свої знання та вміння з математики. 


Чи зможете ви обчислити останній приклад? Так, це важко. Яка комп’ютерна програма вам допоможе?  Правильно, це – калькулятор.

Гра "Пам'ять"

Запам'ятайте числа, що зображені нижче.


  • Назвіть найменше число. 
  • Назвіть набільше число. 
  • Назвіть перше число. 
  • Назвіть останнє число.


Завдання "Логіка"

Подивіться на картинку нижче та скажіть, хто що впіймав?


Фізкультхвилинка



Завдання "Математика"



Гімнастика для очей


Перегляд відео "Робота з комп'ютерними програмами на розвиток логічного мислення"




15 травня 2020 рік 

Тема уроку: Робота з комп'ютерними програмами на підтримку вивчення різних предметів

1.      Що таке програма?
2.      Для чого потрібні комп’ютерні програми?

Програми можна використовувати не тільки для створення різних документів, зображень тощо. Програми можуть допомагати вчитися. Зазвичай їх називають програмами для підтримки вивчення навчальних предметів. Сьогодні ви ознайомитеся з програмами, за допомогою яких можна вивчати  українську  мову та  мистецтво. 

Алгоритм роботи з навчальними 
комп’ютерними програмами

1.Запусти навчальну програму.
2.Ознайомся з меню програми.
3.Вибери потрібну тему.
4.Опрацюй матеріал теми за вказівкою програми.
5.Заверши роботу з програмою.


Навчальні комп’ютерні програми з української мови допоможуть тобі навчитися грамоти, відчути красу мови.

Ці програми можуть містити відомості з українського правопису, словники, українські казки, приказки, оповідання, вірші, які можна не тільки прочитати, а й прослухати.
Вправа «Гра з буквами»
Розглянь таблицю. Знайди і прочитай слова з буквою  ґ .


Вправа «Нерозлучні друзі»
У казках часто зустрічаються яскраві словосполучення: «буйна голівонька», «богатирський сон». Склади подібні пари слів із поданих.





Вправа для профілактики короткозорості
Вихідне положення — сісти на стілець.
Заплющити й розплющити очі. Повторити 3-4 рази. Виконувати в середньому темпі.

Навколишній світ знаходить своє відображення в різноманітних творах мистецтва. Завдяки знайомству з ними ти дізнаєшся про життя і традиції народів світу, навчишся слухати та розуміти музику.

Розглянь картини видатного художника Іллі Рєпіна. Які відомості про життя українського народу передав нам митець?

Зверни увагу: безліч різноманітних книжок можна знайти в комп’ютерних бібліотеках, розташованих у Всесвітній мережі Інтернет.

Узагальнення уроку.
1.Для чого призначені навчальні комп’ютерні програми?
2. Який алгоритм роботи з навчальними комп’ютерними програмами?
3. Як навчальні комп’ютерні програми можуть допомогти тобі у вивченні української мови? 


22 травня 2020 рік

Тема уроку: Урок узагальнення і систематизації знань

Виконати тестове завдання (фото результату скинути у Вайбері)



29 травня 2020 рік

Тема уроку: Повторення і систематизація знань учнів за рік

Пам'ятай!



Виконати тестове завдання







Комментарии

Популярные сообщения из этого блога