Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ
Усі практичні роботи фотографувати та присилати у Вайбері!
16-17 березня 2020року (понеділок-вівторок)
Класна робота
Тема: Корисні звички. Як приймати рішення
16-17 березня 2020року (понеділок-вівторок)
Класна робота
Тема: Корисні звички. Як приймати рішення
Ігрова вправа «Так чи
ні».
Збереженню здоров’я сприяє...
1) байдужість;
2) взаєморозуміння у
сім'ї;
3) добра праця;
4) активний
відпочинок;
5) ранкова зарядка;
6) ледачість;
7) паління;
8) чистота тіла;
9) раціональне
харчування;
10) шкідливі звички;
11) неврівноваженість.
Домашня робота: виконати в зошиті практичну роботу на відповідну тему.
19 березня 2020 року (четверг)
Класна робота
Тема: Чи є у весни святковий календар?
Класна робота
Тема: Чи є у весни святковий календар?
Хвилинка цікавинка
А чи знали ви , що
не тільки Червона книга охороняє навколишній світ?
-Зеле́на кни́га Украї́ни вперше у світі розроблена фахівцями України. На відміну від Червоної
книги,
Зелена книга звертає увагу на охорону не окремих видів, а цілісних рослинних
угрупувань. У ній представлено 126 рідкісних й типових рослинних
угруповань,
які потребують охорони.
Книгу, в
яку занесені всі вимерлі тварини, називають Чорною.
https://www.youtube.com/watch?v=prbxbQd09Ts
Тамара Коломієць "Веснянка" (вивчити!)
Ішла весна-красна
у синій хустинці.
Несла весна-красна
у скриньці гостинці.
Ягнятам – травицю,
гусятам – водицю,
каченятам – ряску,
а малятам – казку.
https://www.youtube.com/watch?v=FfBiwZAUmzc
(Усно!) Доберіть по кілька пестливих слів до слів мама, бабуся, сестричка.
Гра «Упіймай весняне свято»
Ваше завдання почувши
весняне свято, плеснути в долоньки.
Різдво, День Сорока
Святих, Водохреща, день Конона-Городника, Трійця,свято Явдохи, Великодень,
свято Івана Купала.
Домашня робота: виконати в зошиті практичну роботу на відповідну тему.
30 березня 2020 рік
Класна робота
Домашня робота: виконати в зошиті практичну роботу на відповідну тему.
30 березня 2020 рік
Класна робота
Тема уроку: Чи є у весни святковий календар. ВЕЛИКДЕНЬ
https://www.youtube.com/watch?v=65twJD3W0GU
- Розгляньте малюнок, він називається «Весняне свято». Цікаво, яке саме?
- Поясніть, чому малюнок має таку назву?
- Відшукайте на малюнку і покажіть предмети, які підказали назву малюнка?
- Полічіть, скільки на малюнку писанок?
- Скільки будинків намальовано?
- Чи є на малюнку будиночки для птахів? Для яких саме? Як називаються ці
будиночки? Порахуй, скільки шпаківень?
- Чи можете ви назвати птахів, які зображені на малюнку? Порахуйте їхню
кількість.
- В якому місяці повертаються в Україну шпаки, а ластівки?
- Який настрій передав художник на малюнку?
- Чи можете пояснити, чому художник намалював такі велетенські писанки?
Символом Великодня є писанка!
Писанки й фарбовані яйця (крашанки) пов'язані з дійством освячення паски під час найголовнішого свята — Великодня. Звідси і їхня назва — великодні яйця.
Символом Великодня є писанка!
У давнину яйця розписували писанкарки, рідше — писанкарі, які здебільшого були й знахарями, а були серед них і справжні цілителі, їх ще називали земними богами. У минулому писанки правили за своєрідні амулети, обереги від усякого лиха та хвороб. А узори, виведені на них, мали символічне значення, були магічними. Цікаво, що майже весь рослинний орнамент на українських писанках пов'язаний із рослинами, відомими своїми лікувальними якостями.Дуже поширені писанки із зображенням весни. Символізують весну різноманітні квіти, гілки дерев, гірські рослини, гірлянди, віночки, букети.
Домашня робота: створити (або намалювати) свою писанку. (сфотографувати та скинути у Вайбер).
31 березня 2020 рік
Класна робота
Тема уроку: Чи є у весни святковий календар. Свята, які відзначають в Україні.
Ми розпочинаємо із загадки.
Де
вона проходить –Там травиця сходить,
Квіти розцвітають,
Солов’ї співають.
Хто вона?
- Так, Весна прийшла на нашу Землю. Знов починається весна –знов починаються дива!..
- Розглянь календар. Які свята відзначені на ньому?
Весна багата святами. Давайте більше дізнаємось про кожне з них.
Домашня робота: опрацювати підручник ст. 69-74.
2 квітня 2020 рік
Класна робота
Тема уроку: Як птахи зустрічають весну
- Справжній прихід весни в народі здавна пов'язували з появою перших птахів.
Перегляд відео про перелітніх пташок
https://www.youtube.com/watch?v=S5nM2Fx0H8k
- Не можна уявити собі ліс, парк або сад тихим, беззвучним, німим. Не може бути поля без птахів, весни без пісні жайворонка, співу синиці, цвірінькання горобців.
https://www.youtube.com/watch?v=WC0U9xjUTEg
2 квітня 2020 рік
Класна робота
Тема уроку: Як птахи зустрічають весну
- Справжній прихід весни в народі здавна пов'язували з появою перших птахів.
Перегляд відео про перелітніх пташок
https://www.youtube.com/watch?v=S5nM2Fx0H8k
- Не можна уявити собі ліс, парк або сад тихим, беззвучним, німим. Не може бути поля без птахів, весни без пісні жайворонка, співу синиці, цвірінькання горобців.
https://www.youtube.com/watch?v=WC0U9xjUTEg
Опрацювати підручник ст. 75-77.
Домашня робота: виконати практичне завдання в робочому зошиті відповідно даній темі.
6 квітня 2020 рік
Класна робота
Тема уроку: Чому птахи в'ють гнізда
Перевірка вивченого вдома з теми "Як птахи зустрічають весну" (виконати тестове завдання)
https://naurok.com.ua/test/yak-ptahi-zustrichayut-vesnu-104178.html
Перша турбота птахів - звити гніздо для своїх пташенят. Кращі майстри-будівельники - співочі птахи. Вони в’ють свої гнізда з травинок, соломи, гілочок, листків, моху, а всередині вистилають пухом і шерстинками - для теплоти і м’якості.
Перегляд відеоролика "Пора гніздування"
Домашня робота з підручника: опрацювати сторінки підручника 78-79.
7 квітня 2020 рік
Класна робота
Тема уроку:Де птахи в'ють гнізда. Як птахи доглядають пташенят
Чимало лісових птахів облаштовують гнізда у дуплах. Це дятли, синиці, шпаки. Качки, солов’ї, жайворонки будують гнізда на землі.
Зозулі підкидають свої яйця в гнізда інших птахів.
Дорослі птахи висиджують яйця, і згодом на світ з’являються маленькі пташенята. У більшості птахів вони вилуплюються безпомічними, а тому тривалий час потребують батьківської турботи.
Птахи годують та обігрівають своїх пташенят. Якщо з’являється загроза, вони захищають гніздо, нападаючи на ворога, нерідко сильнішого за себе.
Птахи, які живуть колоніями (берегові ластівки, граки), при наближені ворога голосно кричать, скликаючи на допомогу інших птахів.
Коли молоді птахи навчаться добре літати, вони починають жити самостійно.
Усно!
Домашня робота з підручника: опрацювати сторінки підручника 80-81.
9 квітня 2020 рік
Класна робота
Тема уроку: Користь птахів у природі. Міні-проєкт "Перелітний птах"
Перевірка вивченого матеріалу "Чому і де птахи в'ють свої гнізда"(виконати тестове завдання)
Відгадати загадки про птахів:
Птахи – невід’ємна частина природи. Вони
прикрашають діброви, луки, степи, ліси. Птахи – окраса парків і садів. Чи можна
уявити собі весну без їх дзвінкої пісні.
Опрацювати ст. 82 у підручнику!
Гра «Можна – не можна»
Правила поведінки в природі. Уявіть, що ви знаходитесь у лісі, пригадайте, як слід
поводитись там і чого не можна робити.Читаємо та відповідаємо.
- Спостерігати за тваринами.
- Диких тварин, їхніх дитинчат і пташенят забирати з
природного середовища.
- Підгодовувати птахів.
- Прибирати місця відпочинку в лісі.
- Ловити метеликів, птахів.
- Руйнувати пташині гнізда.
- Обдирати кору з дерев.
- Руйнувати мурашники.
Домашня робота: намалювати перелітного птаха і написати про нього інформацію (назва, за якою ознакою можна впізнати, чим живиться, як будує гнізда, яку корись приносить природі і людям тощо.)
13 квітня 2020 рік
Класна робота
Тема уроку: Хто потребує особистого простору
- Подивіться на малюнок. Що відбувається на ньому?
- Як ви гадаєте, чи безпечно почуваються зараз птахи?
- Кожна тварина чи пташка для життя та відчуття безпеки потребує особистого простору.
Вчені
дослідили, що гуркіт автошляхів руйнує ритм життя пернатих друзів, а деякі
птахи навіть «німіють», очікуючи, коли стане тихо. Шум негативно впливає на
гніздування та виведення потомства. Тому птахи знаходять прихисток в більш
шумоізольованих місцях.
Перегляд мультфільму "Згода для дітей"
Гра "Так чи Ні"
Пропоную визначити вірні
і невірні висловлювання стосовно поведінки з іншими людьми, відповівши на твердження "так" або "ні".
Можна доторкнутися до іншої людини, якщо вона
це дозволяє.
|
Можна завдавати іншим людям біль.
|
Можна говорити іншим образливі слова.
|
Не чемно обговорювати одяг і зачіску інших
людей.
|
Перед входом до кімнати потрібно постукати у
двері.
|
Коли відчуваєш небезпеку, треба звернутися до
знайомих дорослих або в поліцію.
|
Ніколи не можна погоджуватися на пропозиції
незнайомих людей.
|
Можна не поважати почуття інших людей.
|
Не треба боятися казати слово «Ні, я не хочу.
Мені це непотрібно»
|
Коли вам незручно, варто сказати «Будь ласка,
поважайте мій особистий простір!»
|
Домашня робота: виконати практичне завдання в зошиті відповідно вивченій темі.
14 квітня 2020 рік
Класна робота
Тема уроку: Як поводитися з іншими
Перевірка з теми "Хто потребує особистого простору" (виконати тестове завдання)
- Кожна людина в своєму житті щось контролює, але буває й таке, що їй щось не підвладне. Розглянь схему. Назви те, що ти маєш в себе контролювати.
- Розглянь малюнки.
- Хто зображений на малюнках?
- Як звати цих друзів?
- Чи є у вас такі друзі?
- Чи можете ви себе назвати справжнім другом? Подумайте про це і зробіть
висновок.
- Що вам потрібно змінити у своїй поведінці стосовно своїх друзів,
однокласників?
Перегляд мультфільму "Як зрозуміти іншого"
Пам'ятай! Правила товаришування!
● У ставленні до інших будь чесним, уважним, доброзичливим.
● Ніколи не дозволяй собі насміятися над недоліками інших.
● Не намагайся бути кращим за всіх.
● Не соромся поступитися іншому.
Домашня робота: Намалювати свого друга. Розказати про вашу дружбу.
16 квітня 2020 рік
Класна робота
Тема уроку: Які зміни в житті звірів навесні.
Перегляд відео "Зміни в житті звірів навесні"
Опрацювати сторінки підручника 88-90.
Виконання практичного завдання в зошиті відповідно даній темі.
Домашня робота: Поспостерігайте за свійськими тваринами. Як вони доглядають за своїми дитинчатами? Розкажіть про це.
21 квітня 2020 рік
Класна робота
Тема уроку: Чому потрібно дбати про довкілля. Узагальнення і систематизація знань з теми "Природа навесні"
- Розгляньте картинки. Що на них зображено?
- Згадаймо, що сонце, вітер, гори, ліси, моря, птахи, риби — все це... природа. Це наше благо, наше багатство, наше здоров'я.
- Ви, діти, повинні допомагати дорослим не тільки берегти природу, але й відновлювати її. Вирощувати квіти, годувати птахів, садити дерева, не залишати після себе сміття. А ще необхідно добре вчитися. Навіщо?
— Бо знання допоможуть зберегти природу від загибелі. Адже природа потрібна не лише нам, але й майбутнім поколінням!
- Сьогодні обговоримо, чому потрібно дбати про природу, про наше довкілля.
Перегляд відео "Чому порібно дбати про довкілля?"
Виконати тестові завдання з теми "Природа навесні"(результат сфотографувати і скинути мені у Вайбері)
Домашня робота: опрацювати сторінки підручника 92-94;виконати практичне завдання в робочому зошиті на відповідну тему.
23 квітня 2020 рік
Класна робота
Тема уроку: Із чого починається літо?Літні місяці.
-
Відгадайте загадку —
і дізнаєтесь, про яку пору року йтиметься на уроці.
Розквітають в луках квіти,
Зеленіють в лісі віти.
Все зелене, молоде…
За весною що іде?
-
Коли починається
літо? У якому місяці?
-
Перерахуйте назви
літніх місяців.
-
Чи знаєте ви, чому
вони так називаються?
-
Назва місяця
«червень» (тобто «червоний», «красивий») походить від назви комахи (червець),
яка з’являється саме в цей час. З неї в давнину добували червону фарбу, якою
фарбували бойові прапори князівських дружин.
-
Саме в цей час у
садах і полях цвітуть півонії та червоніє мак. Ще кажуть, що назва місяця пішла
від кольору суниць та черешень, які саме починають рум’яніти. Також у цьому
місяці розплоджуються садові черви.
-
Назва другого місяця
літа — липень, напевно походить від слова липа. Саме на початку липня у нас в
Україні починає квітнути це чудове дерево. Квіт липи — гарний лікувальний засіб
і джерело медозбору. З її деревини виготовляють посуд, іграшки, музичні
інструменти, іконостаси. А ще колись робили діжечки для зберігання липового
меду, який називали «липцем».
-
Джерелом походження
назви тритього місяця серпня, звісно, є серп. Слово серп означає знаряддя, за допомогою
якого колись жали зернові культури.
Перегляд відео "Ознаки літа"
- Доберіть до початку кінець прислів'я. Розкажи батькам, за що ти любиш літо.
Бджоли раді цвіту, як кожух узимку.
Садок улітку - а зима з'їдає.
Літо запасає, люди — літу.
Домашня робота: опрацювати сторінки підручника 98-102, виконати практичне завдання в зошиті на відповідну тему.
27 квітня 2020 рік
Класна робота
Тема уроку: Яка шана книжкам
— Відгадайте загадку.
Дуже я потрібна всім:
І дорослим, і малим.
Всіх я розуму учу,
А сама завжди мовчу.
— Так,це книга! Протягом усього життя ми звертаємося до книжки. Згадайте першу казку, яку вам розповідала мама чи бабуся, свої улюблені книжечки, коли ви, будучи ще зовсім маленькими, не вміючи ще як слід розмовляти, вже розглядали малюнки, щось уявляючи, фантазуючи.
— У світі є безліч різних книг.
Книги, за якими навчаєтесь ви, — це підручники.
Книги, які допомагають знайти відповіді на питання «Як?», «Чому?», «Звідки?», «Коли?», — це енциклопедії, словники, довідники.
Книги, які ви читаєте на дозвіллі, — це художні книги.
Перегляд відео "Як твориться книга..."
Домашня робота: скласти правила користування книжками.
28 квітня 2020 рік
Класна робота
Тема уроку: Які бувають форми земної поверхні
Перегляд відео "Які бувають форми земної поверхні"
Домашня робота: опрацювати сторінки підручника 108-109.
30 квітня 2020 рік
Класна робота
Тема уроку: Чи є в підземелля таємниці. Ознайомлення з гірськими породами свого краю та їх властивостями
Перевірка вивченого з теми "Які бувають форми земної поверхні" (виконати тестове завдання)
Перегляд відео "Чи є в підземелля таємниці. Ознайомлення з гірськими породами свого краю та їх властивостями"
Домашня робота: з'ясувати, які гірські породи видобувають у нашому краї, і як їх використовують (оформити у вигляді малюнка).
4 травня 2020 рік
Класна робота
Тема уроку: Як утворюється грунт. Дослідження складу грунту
Перевірка вивченого з теми "Чи є в підземелля таємниці" (виконати тестове завдання)
https://naurok.com.ua/test/chi-e-v-pidzemellya-taemnici-344618.html
Класна робота
Тема уроку: Як утворюється грунт. Дослідження складу грунту
Перевірка вивченого з теми "Чи є в підземелля таємниці" (виконати тестове завдання)
https://naurok.com.ua/test/chi-e-v-pidzemellya-taemnici-344618.html
Відгадайте загадку.
Не людина, а п'є.
Не кухар, а всіх годує.
- Так, це грунт.
Перегляд відео "Грунт"
https://www.youtube.com/watch?v=cIlXLoFhYps
Опрацювати сторінки підручника 114-116.
https://www.youtube.com/watch?v=cIlXLoFhYps
Опрацювати сторінки підручника 114-116.
(дослід сфотографувати і відправити у Вайбері)
Домашня робота: виконати практичне завдання у зошиті на відповідну тему.
5 травня 2020 рік
Класна робота
Тема уроку: З якої ягоди намисто. Їстівні та отрцйні ягоди. Отруйні речовини.
Перевірка вивченого з теми "Грунт" (виконати тестове завдання)
- Ви вже знаєте, що після цвітіння у рослин з'являються плоди. Плоди дуже різноманітні, але серед них є плоди з соковитою м'якоттю, тонкою шкіркою і безліччю насіння. Такі плоди називають ягодами. Ягоди ростуть на кущах і трав'янистих рослинах.
Ягоди бувають: лісові та садові
Ягоди бувають: їстівні та отруйні
Перегляд відео на тему "Їстівні та отруйні ягоди. Найкорисніші ягоди"
https://www.youtube.com/watch?v=njEZiiSFxXk
Домашня робота: Зробіть рекламу їстівної ягоди, яку ви любите смакувати (малюнок, аплікацію). Розкажіть про її користь.
7 травня 2020 рік
Класна робота
Тема уроку: Які турботи у тварин улітку
Перегляд і відгадування загадок до теми "Ягоди"
https://www.youtube.com/watch?v=5As4bM4bhXE
https://www.youtube.com/watch?v=5As4bM4bhXE
- За якими тваринами ви любите спостерігати влітку?
Перегляд відео "Які турботи у тварин улітку"
Опрацювати сторінки підручника 122-124.
Домашня робота: виконати практичне завдання у робочому зошиті до данної теми.
12 травня 2020 рік
Класна робота
Тема уроку: Проєкт "Хто мешкає у старенькому пеньку?"
Перевірка вивченого з теми "Які турботи у тварин влітку" (виконати тестове завдання)
— Чи бачили ви старі пеньки? Які таємниці вони приховують?
— Чи відразу ми можемо побачити їхніх мешканців?
— Послухайте вірш. Хто врятував старого пня?
ВІДВАЖНИЙ ПЕНЬ
Були дощі колючі,
Та висвітлився день...
Стояв собі в калюжі
І що надумав пень?
Надумав стать корабликом, а може, кораблем!
А я кажу: сидів би вже, коли вродився пнем!
— Прощай, низинко рідна!
— Прощайте, береги! —
Порвав міцне коріння,
Як довгі ланцюги...
Ти глянь — пливе! Таки пливе старий обдертий пень!
Ну я скажу: і справді він Пилип із конопель!
А море то блакитне,
То блискавки руді...
Ще трохи — перекине,
Потопить у воді.
Загине пень, розсиплеться — ну, звісно, телепень!
А я ж казав: сиди собі, — так він анітелень!
То хто це там без страху
Так веслами гребе?
Жуки, жучки, мурахи
Рятують корабель!
Щось тягнуть, забивають, сокирки — дзень-дзелень!
Перегляд відео "Хто мешкає в старому пеньку"
Домашня робота: виготовити 1 мешканця старого пенька ст. 126 у підручнику (за вибором). (фото скинути у Вайбер).
14 травня 2020 рік
Класна робота
Тема уроку: Як мандрує електронний лист
— Чи писали й надсилали ви листи або повідомлення?
— Якими бувають листи?
— Ви, мабуть, здогадалися, що сьогодні ми поговоримо, як можна спілкуватися з друзями (або навіть вчитися!) за допомогою комп'ютера чи інших ґаджетів.
- Розглянь оголошення. Що міститься в цих оголошеннях?
- Оголошення має містити повну інформацію: назву заходу, місце та час проведення.
- Інформацію можна передавати за допомогою електронних повідомлень. Для цього використовують смартфон або комп'ютер.
Сьогодні електронний лист отримує кожен, хто має електронну скриньку.
Значна перевага електронного листування — це можливість знову переглянути те, що ви написали.
Перегляд відео "Інтернет"
- В Інтернеті серед величезної кількості інформації є така, що позначається знаком копірайту.
- Цей знак означає, що інформація має власника, тобто автора.
Перегляд відео "Копірайт або авторське право"
Домашня робота з підручника: опрацювати сторінки підручника 127-130.
18 травня 2020 рік
Класна робота
Тема уроку: Чому природа потребує охорони. Червона книга України. Заповідники.
Перевірка вивченого матеріалу з теми "Де мандрує електронний лист" (виконати тестове завдання)
— Якою ви хочете бачити нашу природу?
— Чи все гаразд у нашому довкіллі?
— Чи повинні люди дбати про збереження природи?
— У нашому житті охорона природи має надзвичайно важливе значення. Залежність людини від стану навколишнього середовища стає дедалі очевиднішою.
Вирубування лісів.
Масове вирубування дерев може призвести до різких змін температури (холодніше взимку, спекотніше влітку), знесення родючого шару ґрунту. У підсумку на місці вирубаних лісів утворюються пустелі.
Забруднення повітря.
Атмосферне повітря є одним з тих компонентів довкілля, від стану якого залежить стан здоров'я людини. Від забруднення повітря страждають і всі живі істоти, вимушені мігрувати в пошуках чистішого середовища існування.
Забруднення води.
Водні ресурси країни — одне з джерел отримання питної води для населення.
Щороку стан річок, озер і підземних вод в Україні погіршується. Причиною цього є низка проблем: забруднення водойм викидами з підприємств, надмірне використання природних ресурсів, замулення та заростання водойм.
Забруднення атмосфер транспортом.
Транспорт — одне з найпотужніших джерел забруднення навколишнього середовища. Крім того, автомобілі — основне джерело шуму в містах, а також джерело теплового забруднення.
Пам'ятка!
Охороняють
кордони держави від ворогів, будинок чи квартиру від злодіїв. А від чого
охороняють природу? Виявляється, природу людина охороняє від самої себе. А
точніше, від негативних впливів своєї діяльності на неї.
Кожен
із видів рослин чи тварин повинен зберегтися на Землі. Тому
були створені Червона книга України Тваринний світ, і Червона книга України Рослинний
світ.
Мета заснування
Червоної книги — поліпшення охорони рідкісних та таких видів рослин, тварин,
грибів, що перебувають під загрозою зникнення.
Перегляд відео "Охорона природи"
З
метою охорони природи створено різні види природоохоронних територій —
заповідники, заказники, національні парки тощо.
Перегляд відео "Заповідники України"
Домашня робота: опрацювати сторінки підручника 131-135; виконати практичне завдання в зошиті на відповідну тему.
19 травня 2020 рік
Класна робота
Тема уроку: Які наші завдання на літо. Правила безпечного відпочинку влітку
Відгадайте загадку.
Сонце пече, липа цвіте,
Жито доспіває – коли це буває?
Жито доспіває – коли це буває?
- Так, влітку. Літо – це пора, яка дозволяє нам добре відпочити і набратися нових сил для продовження навчання. Проводити цей теплий час можна дуже різноманітно, граючи та відпочиваючи, навчаючись та розвиваючи свої творчі здібності.
- Але, літо – це не лише час для відпочинку та веселощів. Адже ця пора року не тільки радує нас теплом, смачними ягодами і фруктами та дарує багато можливостей для цікавого проведення часу. Також вона приховує чимало загроз і небезпек, які, щоправда, можна успішно подолати, якщо дотримуватися нескладних правил.
Пам'ятай!
- Чи ви колись подорожували? З ким і куди?
Виберіть правильні рішення для безпечного відпочинку.
Домашня робота: скласти план літнього відпочинку.
21 травня 2020 рік
Класна робота
Тема уроку: Які наші завдання на літо. Про що можна дізнатися, подорожуючи Україною?
Перегляд відео " Подорож Україною"
https://www.youtube.com/watch?v=I8PN66_VXls
21 травня 2020 рік
Класна робота
Тема уроку: Які наші завдання на літо. Про що можна дізнатися, подорожуючи Україною?
Перегляд відео " Подорож Україною"
https://www.youtube.com/watch?v=I8PN66_VXls
- Під час подорожі чи відпочинку на природі, важлива вам погода? А що таке погода?
- Пого́да — стан нижнього шару атмосфери в конкретній місцевості в конкретний час, або протягом тривалого часу.
Спостереження за погодою — це
спостереження за:
• температурою повітря;
• напрямом і силою вітру;
• станом неба;
• опадами.
Відгадування загадок.
• Гуляє в полі, та не кінь.
Літає по хвилям, та не птах.
• По синьому морі
Білі гуси пливуть.
• Тонкий, високий
Сам не вийшов
Діток вивів.
• Зимою гріє,
Весною тліє,
Літом умирає,
Осінню оживає.
• Сиві гуси усе поле вкрили.
(Відповіді: вітер, хмари, дощ, сніг, туман)
Домашня робота: опрацювати сторінки підручника 137-138.
(роботу писати на окремому аркуші)
26 травня 2020 рік
Тема: Урок узагальнення знань. Діагностична робота з теми "Природа влітку"
25 травня 2020 рік
Класна робота
Тема уроку:Які наші завдання на літо. Літні свята
Нас сонечко стрічає,
У літечко біжить.
Теплом всіх пригощає,
Струмочком дзюркотить.
І ми радієм разом
Яскравій цій порі.
Багато друзів літо
Приносить дітворі.
У літечко біжить.
Теплом всіх пригощає,
Струмочком дзюркотить.
І ми радієм разом
Яскравій цій порі.
Багато друзів літо
Приносить дітворі.
- За що ви любите літо?
Перегляд відео "Літні свята"
- Які літні ігри вам найбільше подобаються?
Домашня робота: опрацювати сорінки підручника 139-141.
(роботу писати на окремому аркуші)
26 травня 2020 рік
Тема: Урок узагальнення знань. Діагностична робота з теми "Природа влітку"
1.
Обери правильну відповідь
А) День улітку – найкоротший, а ніч найдовша.
Б) День і ніч улітку однакові за тривалістю.
В)
День улітку – найдовший, а ніч найкоротша.
2.
Встанови відповідність між частинами прислів’їв
Бджоли раді цвіту,
|
а зима з’їдає.
|
Літо запасає,
|
а осінь – насіння.
|
Літо дає коріння,
|
а люди – літу.
|
3.
Запиши літні місяці
__________________________________________________________________
4.
Чому вчать звірі своїх малят влітку?
_________________________________________________________________
5.
Навіщо
створили заповідники?
__________________________________________________________________
28 травня 2020 рік
Тема уроку: Підсумок за рік
Виконати тестову роботу
https://naurok.com.ua/test/pidsumkova-diagnostichna-robota-za-rik-525234.html
28 травня 2020 рік
Тема уроку: Підсумок за рік
Виконати тестову роботу
https://naurok.com.ua/test/pidsumkova-diagnostichna-robota-za-rik-525234.html
Комментарии
Отправить комментарий