МИСТЕЦТВО

Усі практичні роботи фотографувати та присилати у Вайбері!
18 - 19 березня 2020 рік

Тема уроку: Наша рідна Україна, мов веснянка солов'їна

Перегляд відео " Українські народні інструменти"


Спробуй проспівати:


Перегляд відео "Петриківський розпис"



Чарівний дивосвіт барв Петриківського розпису в Славутичістудія "Зернятко": Школа Петриківського розпису у Львові

Основні елементи петриківського розпису

На альбомному аркуші виконати вправу
Початкові вправи - Петриківський розрис


01 - 02 квітня 2020 рік

Тема уроку: Квіткові фантазії

Слухання пісень та мелодій "Віночок українських народних пісень"



БІБЛІО Альтанка: Віночок – український оберіг

Створення віночка із паперових квітів (майстер-клас)



08 - 09 квітня 2020 рік

Тема уроку: Квіткові фантазії. Краса квітів

Квітка до квіточки, спіле колосся, 
Гілочка хмелю, барвінку лоза… –
 Сонячний промінь лоскоче волосся, 
Наче в короні голівка-краса! 
Скільки століть цей віночок барвистий 
На українських дівчатах цвіте – 
Віру, надію, любов нашу чисту 
З піснею в серце впліта золоте.
 Не перемінеться звичай, я знаю, 
Так прикрашати себе навесні, – 
Щира листівка із рідного краю, 
Ясний вінок – нагорода мені.

Презентация на тему: "Український віночок. Вінки, вінце, віночки ...

Загадки про квіти
1.                 Наче сонце, серединка, 
Пелюстків біла хустинка. 
Знає бджілка і мурашка, 
Звуть цю квіточку ... 

2.                 У вінку зеленолистім ,
У червоному намисті
Видивляться у воду
На свою хорошу вроду . .

3.    Лист зелений не пропав. 
А під снігом задрімав.
 

4.   У матінки - квіточки 
Лиш блакитні діточки 
З жита виглядають, 
Літечко вітають. 

5. Що за диво - дивина 
В житі квітка є одна 
Пала мов ліхтарик 
Червоний кептарик. 

(Відповіді:Ромашка, калина, барвінок, волошки, мак)

Слухання пісні 
Слова Володимира Верховеня

Музика Миколи Ведмедері



"Віночок"


https://www.youtube.com/watch?v=YL6zH_jqpXo



Створення чарівної квітки - нарцис (намалювати, сфотографувати і відправити у Вайбері).



Перегляд майстер-класу



Малюємо квіти поетапно. Як намалювати квітку олівцем, фото-та ...

15 - 16 квітня 2020 рік

Тема уроку: Ритми життя в мистецтві


Наш світ наповнений ритмом, то б то чергуванням: чергуються пора доби (ранок, день, вечір, ніч), чергуються пори року (зима, весна, літо, осінь). В орнаменті чергуються елементи візерунку (листочок, жолудь, китяг калини, листочок) тощо.
Наведіть ваші приклади ритму (чергування) у світі, природі, вашому шкільному житті тощо.

Перегляд відео "Ритм в музичному мистецтві"

https://www.youtube.com/watch?v=cVDQzvTT9sA



Слухання мелодій С.Прокоф'єва "Ранок", "Вечір" (із циклу "Дитяча музика")




Ще в давнину люди створювали орнаменти, прикрашаючи ними предмети домашнього вжитку, зброю, одяг, житло тощо.


  В образотворчому мистецтві України збереглося безліч орнаментів, красивих і неповторних, які створювалися упродовж віків. Найпоширенішими є геометричні, рослинні, тваринні, пташинні орнаменти).

Створення орнаменту для оздоблення закладки для книжки (на вибір)

Створення орнаменту для оздоблення закладки для книжки  з паперу (майстер - клас)


Створення орнаменту для оздоблення закладки для книжки  за допомогою фарб



Готову роботу сфотографувати та скинути у Вайбері!


22-23 квітня 2020 рік

Тема уроку: Ритми життя в мистецтві



Гра «Чарівні долоньки»
Ви слухаєте мелодію, а потім я називатиму твердження, що характеризують музику. Якщо, на вашу думку, твердження є правильним, ви маєте швидко його «впіймати в долоні» (оплеском) Якщо ви з ним не згодні, то сидіть тихо.

Слухання мелодії  А.Вівальді "Весна"


-         Я стверджую, що ця музика є красивою. 
-         Я стверджую, що ця музика є темною, сердитою. 
-         Ця музика — ніжна? 
-         Я стверджую, що ця музика — зимова. 
-         Я стверджую, що ця музика про дощ. 
-         Я стверджую, що ця музика про квітку. 
-         Як би ви назвали цю п’єсу?

- З приходом весни починає все оживати та розквітати. Прочитай вірш. 

Яблуні цвіт снігом грає, В трави летять пелюстки. Вітер легенько гойдає, Ледь започаті листки.

Яблуні цвіт снігом грає, В трави летять пелюстки. Вітер легенько гойдає, Ледь започаті листки.



- Саме сьогодні ви намалюєте яблуневий цвіт. Для цього вам знадобиться: фарби (гуаш), пензлик,вода,аркуш кольорового паперу та ваші пальчики.

Перегляд майтер-класу "Яблуневий цвіт"

https://www.youtube.com/watch?v=j6x-8G9cuDM


(Після завершення роботи не забуваємо прибирати свої робочі місця. Готові малюнки відправляти у Вайбері!)



29-30 квітня 2020 рік

Тема уроку: Рекламуємо красиве і корисне


Життя – це найцінніше , що має людина.  Кожна людина повинна берегти і зміцнювати своє здоров’я.  Саме тому з раннього дитинства треба дотримуватись здорового способу життя.

Ігрова вправа «Так чи ні»
Збереженню здоров’я сприяє... (Діти говорять «так» чи «ні».)
1) байдужість;
2) взаєморозуміння у сім'ї;
3) добра праця;
4) активний відпочинок;
5) ранкова зарядка;
6) ледачість;
7) паління;
8) чистота тіла;
9) раціональне харчування;
10) шкідливі звички;
11) неврівноваженість.

Руханка "Райдуга"


Що означає поняття «Реклама»?

Реклама – це рукописне, друковане, усне чи графічне повідомлення про особу, товари, послуги,  опубліковане рекламодавцем та оплачене з метою збільшення обсягів збуту, розширення клієнтури. 

Перегляд відео-реклами



Домашня робота: створити рекламу вашого улюбленого соку (у вигляді малюнка або відео).


6-7 травня 2020 рік

Тема уроку: Мистецька подорож до Європи


Танець - це один з найдавніших видів мистецтва. З давніх часів і до наших днів люди танцюють – у містах і селах, на святах і просто у вільний час. 
Звичайно, танці відрізняються один від іншого в залежності від країни, в якій вони народилися, від часу, коли це сталося, від того, хто і де їх виконував.
-Які ви знаєте танці?

Перегляд відео "Види танців"


Перегляд відео "Сучасні танці"


- У кожної людини є своя улюблена пісня.
Ви гадаєте, що пісні лише співають?  Помиляєтесь! 
- А ви спробуйте  намалювати пісню... (свою роботу підписати і скинути у Вайбері)





13 -14 травня 2020 рік

Тема уроку: Слов'янські танці. Метелик



- Сьогодні ознайомимось із композитором, твори якого використовували в народній музиці.

Антонін Леопольд Дворжак— чеський композитор i диригент епохи романтизму, розвивав національні традиції й затвердив світове значення чеської музики та чеської музичної школи. Твори Дворжака, де часто проявляються мотиви та елементи народної музики , відрізняються мелодійністю, багатством, розмаїтістю ритму й гармонії, барвистістю інструментування, стрункістю форми. До найвідоміших творів Дворжака належать  «Слов'янські танці» (1878, 1886).


Слухання мелодій А. Дворжака "Слов'янські танці"



Відгадайте загадку.
В мене довгий хоботок,
З квіт збираю я пилок.
Ще яскраві крильця маю,
Безтурботно я літаю.
- Так, саме аплікація "Метелик" сьогодні будемо  виготовляти.


Вам знадобиться:
  • ножиці;
  • клей;
  • олівець простий;
  • маркер;
  • кольоровий папір (декілька кольорів).
Перегляд майтер-класу "Метелик"


(виконану роботу сфотографувати і відправити у Вайбер)


20-21 травня 2020 рік

Тема уроку: Літо


Літня спека, грози, грім,
Літо, ти прекрасне всім!

Скільки в тебе є скарбів:
В лісі — ягід та грибів;

У садках — смачна малина,
Аґрус, яблука, ожина.

Фрукти й зелень соковита —
Це смачні дарунки літа.

Ген тече срібляста річка...
Ой і тепла ж в ній водичка!


Можна влітку засмагати,
Можна плавати й пірнати.




Прослуховування (підспівування) пісень про літо

https://www.youtube.com/watch?v=EXIFfdhw2Lc

https://www.youtube.com/watch?v=_VjBLOzz7T8

- Літо вже не за горами, тому саме сьогодні його і намалюємо за допомогою фарб.

Вмикаємо фантазію і працюємо!


Вам знадобиться:
- альбомний аркуш
- пензлики
- гуаш або акварель
- вода





Перегляд майстер-класу "Літній пейзаж"

https://www.youtube.com/watch?v=POAjeYTtuiI

фото скинути у Вайбер


27-28 травня 2020 рік


Тема уроку: Перевір свої досягнення. Завдання Лясольки. Завдання Барвика.

Завдання Лясольки:
1. За ілюстраціями пригадай пісні та заспівай.

2. Розкажи, як слід поводитися під час співу.
3. Які бувають музичні звуки?

Завдання Барвика:
1. Пригадай картини, які тобі найбільше сподобалися. Що на них зображено?
2. Чим користуються художники у своїй творчості?
3. Визнач, які метелики намальовані теплими кольорами, а які - холодними.


Комментарии

Популярные сообщения из этого блога