УКРАЇНСЬКА МОВА

Усі практичні роботи фотографувати та присилати у Вайбері!
13 березня 2020 року (п'ятниця)
Урок розвитку зв'язного мовлення
Тема: Увічливість та гарні манери

https://www.youtube.com/watch?v=sqbeXMe0hps

Картинки по запросу "гарні манери"


Встав пропущене слово (усно!)
Розтопить серце всякого
Сердечне слово ….
Якщо їсти вже не силах, то
Мамі скажемо… 
Зеленіє навіть пень
Коли кажуть …
Коли згасає сонце і зоря ляга на плечі-
Серед знайомих голосів ми чуєм  …
Щоб зустрітись знову в годину призначену,

Кажу щиро я всім …

Письмова творча робота.
 Вставте потрібні ввічливі слова.
 Мама послала Оленку до сусідки за книжкою. Оленка подзвонила у двері, зайшла в квартиру і сказала…. Тітка саме відпочивала, дівчинці стало незручно і вона сказала… Тітка дала дівчинці книжку. Оленка сказала… і пішла додому.

17 березня 2020 року (вівторок)
Класна робота 
Тема: Правопис прийменників. Дослідження значення службових слів у мовленні

Картинки по запросу "написання прийменників 2 клас"

Гімнастика для очей

https://www.youtube.com/watch?v=8G87kg9s1HM


Зберіть прислів’я. Поясніть, як ви його розумієте.

І – дощів весняних квітне. земля  Від 
ІІ – зима лютому весною зустрічається. У з  

ІІІ – за Осінь веде. дощі собою 

http://www.myshared.ru/slide/1095710/

18 березня 2020 року (середа)
Класна робота
Тема: Дослідження значення службових слів у мовленні

 Виконати з підручника : вправа 4, ст.80

19 березня 2020 року (четверг)
Класна робота 
Тема: Корінь слова. Спільнокореневі слова

Картинки по запросу "корінь слова . спільнокореневі слова"


Випишіть споріднені слова. Позначте корінь.

Тато мій — рибалка. Я теж люблю рибалити. Одного ясного сонячного дня ми пішли на риболовлю. У воді на мілині плавало безліч маленьких рибенят. Це був справжній рибний дитячий садок. Тільки от великі риби, почувши нас, повтікали.

Домашня робота з підручника: вивчити правило ст. 81,вправа 3;6, ст.82.

31 березня 2020 рік
Класна робота

Тема уроку: Корінь слова

- Прочитайте вірш. Яке слово в ньому пишеться завжди з великої букви?
              Що краще у світі за рідну місцину?
              Вкраїна, як ненька одна,
             Люблю я всім серцем свою Батьківщину,
             Для мене – найкраща вона.
- Виділіть перший звук у слові Батьківщина.
- Поясніть, чому слово Батьківщина пишемо з великої букви.

Каліграфічна хвилинка: (написання букв цілий рядок) 
Б б Бб Ба аб
(Велика буква Б складається прямої подовженої лінії із заокругленням вліво, правого великого півовалу, горизонтальної подовженої лінії із лівим заокругленням.
Маленька буква складається з малого овалу та прямої подовженої лінії із заокругленням вправо ).
 - Від якого слова утворилося слово БАТЬКІВЩИНА?
Запишіть у зошит  Батьківщина   батько   батьківський
- Чим схожі ці слова? Яка частина однакова у цих словах? 
Отже, слова БАТЬКІВЩИНА, БАТЬКО, БАТЬКІВСЬКИЙ мають спільну частину (Батьк), вони наче «родичі» або споріднені.

Перегляд відео:


Практичне завдання з підручника: вправа 3, ст. 83.

Гра «Оживи предмети»(усно)
Банк – банкир
Бібліотека - …
Комбайн – …
Море - 

Домашня робота з підручника: вправа 7,ст. 84. Вивчити правила ст. 83-84.

1 квітня 2020 рік
Класна робота

Тема уроку: Основа та закінчення слова

Перевірка вивченого завдання з теми: Спільнокореневі слова. Корінь
(виконати тестові завдання і кількість балів скинути у Вайбер)


Каліграфічна хвилинка  
Щоб рівно і гарно слова записати,
Нам з'єднання букв слід усім пригадати
Одна лиш для цього дається хвилинка,
Щоб кожна навчитись зуміла дитинка.

Запишіть букву «Зе» велику й маленьку. Зверніть увагу на правопис слова закінчення.  (У слові закінчення м'який подовжений приголосний [н'] позначається двома однаковими буквами нн.)

Запис у зошиті:      З з за ння закінчення

Склади прислів'я з поданих слів, змінивши, де треба, форму слова (усно)
Голова, без, розум, як, ліхтар, без, лампочка
- Слова бувають змінювані.   Змінюване слово міняє свою форму за допомогою закінчення.
Будова слова", наочність з української мови для 4 класу

Тести будова слова | Інформатика, Освіта, Початкова освіта
Опрацювати правило ст.86.
(закінчення у робочому зошиті позначається простим олівцем)
Виконати практичне завдання з підручника: вправа 3,ст. 86.

Перегляд відео:

Будова слова - презентация онлайн

Опрацювати правило ст.86.
 (основа у робочому зошиті позначається простим олівцем)
Практичне завдання з підручника: вправа 5, ст.87.

Домашня робота з підручника: вправа 8, ст. 87;вивчити правила ст.86.

2 квітня 2020 рік (запис робити на окремому аркуші паперу!)
Діагностична робота

Тема уроку: Діалог

РОЗМОВА  ПО  ТЕЛЕФОНУ

Уяви, що   ти  телефонуєш  своєму  другові. Трубку знімає  мама друга. Поміркуй, як ти привітаєшся. Про що запитаєш  у  неї? Зясувавши, що  друга  немає  вдома,  як закінчиш розмову?

Опорні слова: добрий день,  будь ласка, запросіть, перекажіть,  до  побачення.

Склади діалог, використовуючи  опорні  слова.

3 квітня 2020 рік 
Урок розвитку зв'язного мовлення

Тема уроку: Навчаюся ділового мовлення

- У наш час трапляються люди, які переконані, що писати листи надсилати листівки необов’язково. Достатньо поспілкуватися по телефону, надіслати телеграму чи поговорити по «Viber»(у). А яка твоя думка?  

1. Прочитай подані тексти. Де їх можна почути або прочитати? Скористайся словами для довідки і розкажи, як вони називаються? 
Слова для довідки: запрошення, оголошення, біографія, адреса, афіша. 

Запрошення - Українське ділове мовлення :: подробиціТарас Шевченко біографія для дітейОголошення. Свято Першого дзвоника | Кислівська ЗОШ

Правильно написана адреса-запорука вчасної доставки відправлення
Смішарики: Вистава - | Афіша - Афіша у Львові - 032.ua

2. Бесіда про лист та листування.

― Листи  люди почали писати давно. Колись писали на папірусі, пергаменті, глиняних дощечках, малювали на камінні. На Русі слово «лист» почали вживати у 18 ст. До цього використовували слово «Грамота».
   В наш час написання листів замінили мобільні телефони, комп’ютери. 
Проте, я гадаю, що кожна людина повинна вміти писати листи.
Египетский папирус продали за миллион евро на аукционе - 112 УкраинаСтіна слів "Мої улюблені книги" 21 тиждень НУШ

Пам’ятай! 
Лист — це текст, написаний певній особі чи групі осіб. Його треба писати за певними правилами. 

Опорна схема листа
Звертання
Любі мої дідусю і бабусю!
Дорога сестричко Іринко!
Шановний Петре Миколайовичу!
Початкова форма про
стан листування
Отримав(ла) Ваш лист… Давно не було листа…
Основний зміст листа
Я хочу розповісти Вам…
Розповім усе за порядком…
Запитання адресату
Як Ваше здоров’я? Які у Вас новини? Що цікавого
у тебе?
Подяка
Дякую за те, що…
Прохання написати
лист
Я прошу Вас написати мені…
Прошу тебе відповісти на лист…
Прощання
До побачення…
Міцно цілую і обнімаю…
Кінцівка та підпис
Дата та місце написання
Ваш внук (ваша внучка)… Твій друг (твоя подружка)…
20 травня 2016р. с. Старичі

Практичне завдання: скласти і записати лист-запрошення на свій День народження.

7 квітня 2020 рік 
Класна робота

Тема уроку: Поняття про речення

Відгадайте загадку.
Відкриваються щоночі
Величезні її очі.
               Землю темрява вкрива -
               Полювать летить ….

Звісно, це сова. Її маленькі пташенята тривалий час залишаються безпомічними. І часто трапляється так, що вони випадають із гнізда, щойно починають там метушитися. 


Цікавинка про сов.

Каліграфічна хвилинка. Запис  у зошит.

Со ов ве ен ня ят ко  совенятко

-         Ми починаємо вивчати нову тему. А от про що ми будемо говорити, я думаю ви зрозумієте, прочитавши ось цей вірш.

Якщо немає заперечень,
Рушаємо на пошук речень.
Не можем довше залишатись
Потрібно все про них дізнатись. 

- Що ж таке речення? Ознайомлення з правилом ст. 96.
Українська мова. Речення (2 клас) - презентация онлайн
Виконати (усно!) вправа 2, с. 95.

Надія Кравцова, Валентина Романова, Алла Савчук

Пам'ятай! Речення починаємо писати з великої літери! В кінці речення ставимо крапку (.), знак оклику (!) або знак питання (?)

Практичне завдання. Змініть слова у дужках так, щоб утворилися речення.
Тато подарував Артемові (хом'як). Він швидко бігає у (колесо). Любить їсти з (рука).

Домашня робота з підручника:вправа 5, ст.96.  Вивчити правило ст. 96.


8 квітня 2020 рік
Класна робота

Тема уроку: Розповідні речення

Перевірка вивченого "Поняття про речення"(виконати тестове завдання)


Перегляд відео "Розповідні речення"


Опрацювання правила з підручника ст. 97-98!

Пам'ятай!
Українська мова, Вашуленко, 2 клас :: ПОНЯТТЯ ПРО РЕЧЕННЯ ...

Каліграфічна хвилинка.   Ми продовжим без  зупинки
                                              З каліграфічної хвилинки

Б  ов  рою  ко  ковдрою (прописати рядок)

           - Складіть із слів речення.
земля, ковдрою, вкрилась, Білою 
- Про що воно розповідає? 

Види речень за метою висловлювання. Окличні речення. Інтонування ...

Виконати завдання з підручника: вправа 1, ст. 97. (усно!)

Домашня робота з підручника: вправа 4, ст. 98.

9 квітня 2020 рік 
Класна робота 

Тема уроку: Питальні речення

- Прочитай вірш. Зверни увагу на розділові знаки в кінці речень. З якою інтонацією ти читатимеш вірш?

ХТО КУПАТИМЕТЬСЯ? 

Цебенить вода із крана, 
Набігає повна ванна. 
Для слона це? Бегемота? 
Для дельфіна? Кашалота?
 Ще біжить вода.
 Ще трішки. 
В ній комар помиє ніжки.
                                                   О. Коваленко
- Скільки у вірші розповідних речень?
- Прочитай з відповідною інтонацією речення, в яких про когось запитують.


Перегляд відео "Питальні речення"


Опрацювати правило з підручника ст. 99!

Виконати практичне завдання.Підібрати і записати відповідні питальні слова до  поданих речень.

1._______________  живе в цьому будинку?

2.______________ ви зустріли по дорозі додому?

3.______________ ви ідете кожного ранку?

4.______________  живе слон?

5.______________ допомагала дівчинка мамі на кухні?

6.______________ належить ця хустинка?

( слова для довідок: куди, кого, що, кому, де, хто)


Домашня робота з підручника: вправа 4, ст. 100.

14 квітня 2020 рік 
Класна робота 

Тема уроку: Спонукальні речення

Перевірка вивчених тем "Розповідні та питальні речення" (виконати тестове завдання)



Каліграфічна вправа.

Д  д  ди  дт  од  да  дг  дитина
 - Знайдіть і запишіть слова, споріднені до слова дитина. Виділіть у цих словах корінь.

Гімнастика для очей


Перегляд відео "Спонукальні речення"


Українська мова. Спонукальні речення - презентация онлайн

Опрацювати правило в підручнику ст. 101.

Виконати практичне завдання з підручника вправа 2, ст.101.

Пам'ятай!
Презентация на тему: "Види речень за метою висловлювання. Мета ...

Домашня робота з підручника: вправа 6, ст.102.


15 квітня 2020 рік 
Класна робота

Тема уроку: Окличні та неокличні речення

Перевірка вивченого з теми "Види речень" (виконати тестове завдання)

https://naurok.com.ua/test/vidi-reche-223108.html


Каліграфічна вправа. (списати до зошита,стараємось!)
П п Пп пп пр ир ро да природа

Природа – наш друг. Бережімо її!

Досліджуємо окличні і неокличні речення (перегляд відео)

https://www.youtube.com/watch?v=lHsBWNMAS9A

Опрацювати правило з підручника ст. 103.



Виконати практичне завдання з підручника: вправа 2, ст. 103.

Складіть речення з поданих слів (усно).

1. на, обережним, воді, будь.
2.  вогнем, не, з, грай.
3. гілки, не, ламай, дерев.
- Які ці речення за метою висловлювання?
- Що ви поставили в кінці кожного речення? 
- Які вони за інтонацією?

Домашня робота з підручника: вправа 4, ст. 104.


16 квітня 2020 рік
Класна робота

Тема уроку: Головні слова в реченні

Перевірка вивченого з теми "Окличні і неокличні речення" (виконати тестове завдання)

https://naurok.com.ua/test/oklichni-i-neoklichni-rechennya-182238.html


Відгадайте загадку.
Я дерево - красень,
Зовуть мене …


Каліграфічна хвилинка. Запишіть у зошит каліграфічно:

ЯЯЯ      яя   яс   се   ясен

- Зробіть звуковий аналіз слова (кількість букв і звуків).

У реченні є головні слова.


Опрацювати правило з підручника ст. 105-106!

Перегляд відео "Головні слова в реченні"


Виконати практичне завдання з підручника: вправа 2, ст. 105 - 106. (підкреслювати головні слова простим олівцем!)

Домашня робота з підручника: вправа 3, ст. 106. Вивчити правила ст.105-106.


17 квітня 2020 рік
Урок розвитку зв'язного мовлення

Тема уроку: Тема,заголовок,основна думка

Запам’ятай! 
Тема — те, що «скріплює», з’єднує за змістом окремі речення в єдине ціле, у текст. Щоб визначити тему, необхідно дати відповідь на запитання: «Про що розповідається у тексті?»

1. Ознайомся з цікавим повідомленням про … . А ось про що, скажи сам(а), коли прочитаєш текст. 
До винаходу звичних нам скляних дзеркал люди намагалися шліфувати і полірувати найрізноманітніші матеріали: їм дуже хотілося бачити своє зображення. 
Для цього використовували блискучий камінь (гірський кришталь), метал (золото, срібло, бронзу, олово, мідь). Вік найдревніших дзеркал — близько 5 тисяч років. Це зазвичай золоті або бронзові диски, ретельно відполіровані з одного боку і з візерунком на іншому. Для того щоб було зручно дивитися, до дисків прикріплювали ручку. 
- Про що розповідається в тексті? Яка його тема? Які слова особливо яскраво відображають тему тексту? 

Запам’ятай! 
Заголовок — це ніби «вивіска» тексту. За ним можна дізнатися, про що буде розповідатися в тексті. 


2. Прочитай заголовки розділів дитячої енциклопедії. Як ти думаєш, про що в них розповідається? 
  • Мандрівка в пори року. 
  • Глибокі « подихи» Землі — землетруси. 
  • Блакитні очі планети. 
  • А тварини вміють розмовляти? 
3. Прочитай на афішах назви п’єси, мультфільму, лекції. Які з них зацікавили тебе своєю темою? Чому? 

П'єса "Маленька розбійниця"

Лекція "Все про динозаврів"

Мультфільм про ледачих мишенят і роботящого півника

Запам’ятай! 
У кожному тексті є основна думка, якій «підпорядковується» увесь текст. Щоб навчитися визначати основну думку, треба розуміти, що хотів сказати автор. 

4. Прочитай текст . Добери до нього заголовок.
                                                     ____________________________ 
                              У кожному з нас є маленьке сонце. Сонце — це доброта. Ти ще маленький(а). Але сонце у тобі може жити дуже велике. Допомагай людині в біді, зігрівай її своєю  добротою. 
  • Поміркуй, яка основна думка твору. Запиши речення, в якому висловлена основна думка. 

Домашня робота: Склади і запиши розповідь за малюнком. Добери заголовок. 
Слова для довідки: на рибалку, вудочка, подруга, Марічка, друзі , відерце, наловити рибки, незабутнє враження, щасливі, додому. 


21 квітня 2020 рік
Класна робота

Тема уроку: Зв'язок слів у реченні

Перевірка вивченого з теми "Головні слова в реченні" (виконати тестове завдання)


Каліграфічна хвилинка. Написання рядкової "з".
Зз  Зз ай еня  та зайченята
Маленьке зайченя не житиме в неволі
(Зробити звуковий аналіз слова "зайченя"- визначити кількісь букв і звуків у слові.)

Перегляд відео "Зв'язок слів у реченні"



Виконати практичне завдання з підручника: впр. 2, 107.

Домашня робота: вивчити правило з підручника ст. 108!


(на окремому аркуші паперу записати!)
22 квітня 2020 рік
Діагностична робота
Диктант
Весна

Ввімкніть аудіозапис, пишіть диктант.

https://www.youtube.com/watch?v=KDqph23yEJY

(диктант сфотографувати і відправити у Вайбері, аркуш здати щойно вийдемо з карантину!)


23 квітня 2020 рік
Класна робота

Тема уроку: Поняття про текст


Відгадай загадку.
У світі одна — наша мати вона.


- Так,це наша Україна. 

КАЛІГРАФІЧНА ХВИЛИНКА. Напишіть каліграфічно.

У  у Ук укр їн
Україна  —  це  край,  в  якому  ми  живемо. 

Перегляд відео "Поняття про текст"


Запам'ятай!


Виконати практичне завдання з підручника: вправа 2, ст. 118.

Домашня робота з підручника: вправа 4, ст. 119. Опрацювати правило ст. 118.


28 квітня 2020 рік
Класна робота

Тема уроку: Будова тексту

Відгадайте загадку.
  • Що повітря очищає,
  • вдень від спеки захищає
  • ще й від вітру в час негоди,
  •  є частинкою природи. 
Строение дерева. От клеток до корней
- Так, це дерево! З якого звука починається слово-відгадка?
 Каліграфічна хвилинка. Написання букви Дд.   

    —  Сьогодні ми будемо спостерігати за тим, як будується текст, з яких частин він складається.
— Текст — немов будинок. Він має свій початок. Будинок починають будувати з фундаменту. Текст починають будувати з одного чи кількох речень, що становлять його початок, або зачин. У зачині коротко повідомляється те, про що йтиметься в тексті.
- Далі у будинку зводять стіни, у тексті — складають основну частину. З неї ми дізнаємося про основне, головне, про що хотів повідомити автор у тексті. 


- Будинок завершується дахом. І в текстах має бути висновок. Це кінцівка тексту.
   
Виконати практичне завдання з підручника: вправа 4, ст.121-122.

Домашня робота з підручника: вивчити правила ст. 120-121. 


29 квітня 2020 рік

Класна робота

Тема уроку: Типи текстів

Перевірка вивченого з теми "Будова тексту" (виконати тестове завдання)


- Прочитай тексти.
• Ромашка росте у полі. Дівчата полюбляють плести віночки з ромашок. Ромашка символізує доброту, ніжність.

• Ромашка — трав'яниста рослина. Рівна, висока з яскравою жовтою голівкою, в білих прозорих пелюстках.

• Ромашка — корисна лікарська рослина. Вона лікує людину від застуди.
Ромашка відмінний заспокійливий засіб, корисний для здорового сну і відпочинку. Чашка чаю з ромашки на ніч заспокоїть нерви, зніме напругу, прискорить засипання.

— Про що говориться в кожному з текстів? 
- Так, про ромашку.
— Це у них спільне?
— Про що ви дізналися з першого тексту? 
 - Так, де росте ромашка;нею прикрашають дівочі віночки;що вона символізує. Це розповідь.
— Що дізналися з другого тексту? 
- Правильно, який зовнішній вигляд цієї квітки. Це опис.
— Про що дізналися з третього тексту? 
- Так, яку користь приносить ромашка. Це міркування. У тексті пояснюється, чому саме ромашка — корисна
лікарська рослина.
— Які бувають тексти?
— Отже, є три типи текстів: текст-розповідь, текст-опис, текст-міркування.
Опрацювати правило з підручника ст. 123.

Каліграфічна хвилинка.
В в ве весна
Весна - чудова пора року!

Виконати практичне завдання з підручника: вправа 3, ст. 124.

Пам'ятай!


Домашня робота з підручника: вправа 7, ст. 125. 


30 квітня 2020 рік
Класна робота

Тема уроку: Типи текстів

Перегляд відео "Типи текстів"



Каліграфічна хвилинка.


Виконати практичне завдання з підручника: вправа 8, ст. 125.

Домашня робота з підручника: вивчити правило ст. 123.



5 травня 2020 рік

Класна робота

Тема уроку: Засоби зв'язку речень у тексті

Перевірка вивченого з теми "Текст. Типи текстів" (виконати тестове завдання)


- Відкрийте зошити і запишіть.


Перегляд відео "Засоби зв'язку речень у тексті"


Опрацювати правило з підручника ст. 127.

- Назви з тексту слова, які використані для того, щоб не повторювати слово мама?
- А як ти називаєш свою маму?
- Продовж низку слів, які можна вживати замість слова мама: матуся, матінка, .....
Добери до поданих слів слова близькі за значенням (синоніми).
Сміливий - ...; говорити -..., завірюха -...; товариш - ...;  дім- ...

Домашня робота з підручника: вправа 4, ст. 127.



6 травня 2020 рік 

Класна робта

Тема уроку: Засоби зв'язку речень у тексті

Пам'ятай!

Виконати практичне завдання:

Допиши слово, яке загубилося у прислівї, використовуючи слова для довідки. 

Праця людину годує, а лінь …
Правду не …
Хто не працює, той не …

Довідка ( їсть,  марнує,сховаєш)

 Домашня робота з підручника : вправа 6, ст. 128.


7 травня 2020 рік

Перевір себе

Дати відповіді на питання (письмово, у зошиті записувати лише відповіді):

1. Що таке текст? 

2. З яких частин складається текст? 

3. Які бувають тексти? 

4. Складати вітання мамі (бабусі) 
(готову роботу сфотографувати і відправити у Вайбері)


8 травня 2020 рік
Урок розвитку зв'язного мовлення

Тема уроку: Святкове вітання. Повторюємо,пригадуємо, навчаємося

1. Прочитай виразно вірш Лідії Компанієць

«Біля річки» 

В полі 
біля теплої ріки 
назбирала дівчинка
 квітки: 
суцвіття катрану,
 сон-траву, 
маренку запашну. 
Босоніж,
 із квітами в руці, 
сіла на гарячім камінці, 
задивилась в синю 
далину, …
Так стрічала дівчинка 
весну! 
- Знайди у вірші прикмети весни, що поступається літечку. 
- Усно опиши свою улюблену весняну квітку. 

2. Розглянь на малюнках дарунки літа. Поміркуй, які корисні речовини містяться в овочах, фруктах і ягодах. Запиши спочатку назви ягід, потім фруктів і овочів. 

 






12 травня 2020 рік 
Класна робота 

Тема уроку: Повторення вивченого 

Каліграфічна хвилинка.
д я дя  дяд тет ел 
дятел
Дятел – це тпах який лікує дерева.

Пам'ятай!



Виконати практично вправу  з підручника: вправа 1 , ст. 136.

Домашня робота:повторити вивчене правило ст. 108.

13 травня 2020 рік 
Класна робота

Тема уроку: Повторення вивченого

Каліграфічна хвилинка.
ме еме мем ет е тр  рор
метро
В Києві та Харкові працює метро.

Перегляд відео "Частини мови.Повторення"
Виконай письмово завдання:

1. Заповни таблицю словами відповідних частин мови

ІМЕННИК
ПРИКМЕТНИК
ДІЄСЛОВО
Хто? Що?
Який?
Що робити?
риба
рибний
рибалити

лікарняний

малюнок




читати
радість





 




2. Прочитай вірш. Випиши числівники.



Число числівник називає

      І всяк школяр це добре знає.

    1, 2, 3, 4, 5 

 Вмієм гарно рахувати!



Пам'ятай!






Домашня робота з підручника: вправа 4, ст. 136-137.


14 травня 2020 рік
Класна робота 

Тема уроку: Повторення вивченого

Перегляд мультфільму


- Як гадаєш про що цей мультфільм?
- А чи маєш ти друга?
- Хто такий справжній друг? Чи вважаєш ти себе справжнім другом? 

Каліграфічна хвилинка.
Дд дж дз до  
Добре слово краще за гроші.

Перегляд відео "Службові слова в реченні. Повторення."


Пам'ятай!


Виконати практично завдання з підручника: вправа 7, ст.137.

Домашня робота з підручника: вправа 9, ст. 137-138.


19 травня 2020 рік
Класна робота

Тема уроку: Повторення вивченого

Перевірка вивченого з теми "Службові слова" (виконати тестове завдання)


Перегляд відео "Прикметник.Повторення"


Пам'ятай!


Виконати практично завдання з підручника: вправа 10, ст. 138.

Домашня робота: повторити частини мови (іменник,прикметник, дієслово, числівник)


20 травня 2020 рік
Класна робота

Тема уроку: Повторення вивченого

Каліграфічна хвилинка.
Послухайте загадку:
Я на сонце дуже схожа –
Золотиста, ніжна, гожа.
Я щоранку розквітаю.
Промінцями всіх вітаю.
Відгадати всім не важко
Що за квітка я? 


- Так, ромашка. Ромашка лікує людей від хвороб.

Рр Рр Рр Ромашка (прописати)

- Складіть речення з словом ромашка.

Пам'ятай!

Виконати практично завдання з підручника: вправа 11, ст. 138.

Домашня робота: повторити теми "Речення", "Текст". 


(роботу записувати на окремому аркуші, фото скинути у Вайбері)
21 травня 2020 рік

Тема:Перевірка мовних знань. Повторення вивченого

1.З якої букви пишуться власні назви? 

2. З яких частин складається текст? 

3. Дібрати слова близькі за значенням (синоніми):

дім-

відважний-

учень - 

веселий- 

4. Дібрати слова протилежні за значенням (антоніми)

вчора - 

низько- 

чисто - 

швидко - 


22 травня 2020 рік
Урок розвитку зв'язного мовлення

Тема уроку: Розповідь за сюжетним малюнком і опорними словами. «Подорож у Карпати»

Гори Карпати –
Вічно зелені
В хвої смерек і ялиць,
Ехо трембіти,
Повняться жмені
Сонцем налитих суниць.


Що  ви можете розповісти про Карпати, дивлячись на цей малюнок?
- Чарівні Карпати – справжній український скарб. З цим чудовим краєм пов’язано безліч народних легенд, пісень, переказів, міфів.

Перегляд відео "Карпатська Легенда"

  Читання зразка  твору вчителя.
                                            Подорож у Карпати
  На заході України знаходяться гори Карпати. Схили гір вкрилися
лісами. Тут ростуть вічнозелені ялини, високі смереки, білокорі берези, темно-зелені ясени.
     В Карпатах бігають олені, косулі, дикі кабани, вовки. Тут гніздяться
рябчики, глухарі, високо в небі літають беркути. Біля гір протікають бистрі річки. На полонини пастухи виганяють отари овечок і випасають
їх до самої зими.

               Взимку гори сплять під пухнастою ковдрою снігу.

-         Складіть розповідь про гори Карпати, використовуючи іменники, прикметники, дієслова, службові слова. (4-5 речень)
Іменники: гори, дерева, дуб, ялина, береза, ясен, галявини, олені, козулі,
птахи, глухарі, беркути, полонини, вівці, отари, пастухи;
    прикметники: високі, могутні, вічнозелені, білокорі, бистрі, швидкі, турботливі;
дієслова: вкрилися, ростуть, видніються, бігають, пасуться, літають, гніздяться, виганяють;
службові слова: на, до, під, з, за, між, і, по, при.


26 травня 2020 рік 
Класна робота
Тема уроку: Повторення вивченого. Іменник
Пам'ятай!
Виконати завдання:



27 травня 2020 рік
Класна робота

Тема уроку: Повторення вивченого. Прикметник

Пам'ятай!




Виконати завдання:
До слова сонечко необхідно дібрати якомога більше ознак, записати їх.

Наприклад, сонечко (яке?) яскраве, тепле і т.д.



28 травня 2020 рік

Тема уроку: Повторення вивченого. Дієслово.

Пам'ятай!



Виконати тестове завдання з теми "Дієслово.Повторення"

https://naurok.com.ua/test/dieslovo---povtorennya-512099.html



29 травня 2020 рік

Тема уроку: Підсумок за рік

Виконати тестове завдання

https://naurok.com.ua/test/pidsumkova-diagnostichna-robota-za-rik-ukra-nska-mova-525423.html

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога