УКРАЇНСЬКА МОВА
Усі практичні роботи фотографувати та присилати у Вайбері!
13 березня 2020 року (п'ятниця)
Урок розвитку зв'язного мовлення
Тема: Увічливість та гарні манери
https://www.youtube.com/watch?v=sqbeXMe0hps
![Картинки по запросу "гарні манери"](https://fc.vseosvita.ua/002sq1-7fea/018.jpg)
17 березня 2020 року (вівторок)
Класна робота
Тема: Правопис прийменників. Дослідження значення службових слів у мовленні
13 березня 2020 року (п'ятниця)
Урок розвитку зв'язного мовлення
Тема: Увічливість та гарні манери
https://www.youtube.com/watch?v=sqbeXMe0hps
![Картинки по запросу "гарні манери"](https://fc.vseosvita.ua/002sq1-7fea/018.jpg)
Встав
пропущене слово (усно!)
Розтопить серце
всякого
Сердечне слово ….
Якщо їсти вже не
силах, то
Мамі скажемо…
Зеленіє навіть пень
Коли кажуть …
Коли згасає сонце і
зоря ляга на плечі-
Серед знайомих
голосів ми чуєм …
Щоб зустрітись знову
в годину призначену,
Кажу щиро я всім …
Письмова творча робота.
Вставте потрібні
ввічливі слова.
Мама послала Оленку
до сусідки за книжкою. Оленка подзвонила у двері, зайшла в квартиру і сказала…. Тітка саме відпочивала, дівчинці стало незручно і вона сказала… Тітка дала дівчинці книжку. Оленка сказала… і пішла додому.
17 березня 2020 року (вівторок)
Класна робота
Тема: Правопис прийменників. Дослідження значення службових слів у мовленні
Гімнастика для очей
https://www.youtube.com/watch?v=8G87kg9s1HM
Зберіть прислів’я. Поясніть, як ви його розумієте.
І – дощів весняних квітне. земля Від
ІІ – зима лютому весною зустрічається. У з
ІІІ – за Осінь веде. дощі собою
http://www.myshared.ru/slide/1095710/
18 березня 2020 року (середа)
Класна робота
Тема: Дослідження значення службових слів у мовленні
Виконати з підручника : вправа 4, ст.80
19 березня 2020 року (четверг)
Класна робота
Тема: Корінь слова. Спільнокореневі слова
18 березня 2020 року (середа)
Класна робота
Тема: Дослідження значення службових слів у мовленні
Виконати з підручника : вправа 4, ст.80
19 березня 2020 року (четверг)
Класна робота
Тема: Корінь слова. Спільнокореневі слова
![Картинки по запросу "корінь слова . спільнокореневі слова"](https://image.slidesharecdn.com/2-160211102836/95/2-8-638.jpg?cb=1455186549)
Випишіть споріднені слова. Позначте корінь.
Тато мій — рибалка. Я теж люблю рибалити. Одного ясного сонячного дня ми пішли на риболовлю. У воді на мілині плавало безліч маленьких рибенят. Це був справжній рибний дитячий садок. Тільки от великі риби, почувши нас, повтікали.
Домашня робота з підручника: вивчити правило ст. 81,вправа 3;6, ст.82.
31 березня 2020 рік
Класна робота
Тема уроку: Корінь слова
- Прочитайте вірш. Яке слово в
ньому пишеться завжди з великої букви?
Що краще у
світі за рідну місцину?
Вкраїна, як
ненька одна,
Люблю я всім серцем
свою Батьківщину,
Для мене –
найкраща вона.
- Виділіть перший звук у слові
Батьківщина.
- Поясніть, чому слово Батьківщина
пишемо з великої букви.
Каліграфічна хвилинка: (написання букв цілий рядок)
Б б Бб Ба аб
(Велика буква Б складається прямої подовженої лінії із
заокругленням вліво, правого великого півовалу, горизонтальної подовженої лінії
із лівим заокругленням.
Маленька буква складається з малого овалу та прямої
подовженої лінії із заокругленням вправо ).
Запишіть у зошит Батьківщина батько
батьківський
- Чим схожі ці слова? Яка частина
однакова у цих словах?
Отже, слова БАТЬКІВЩИНА, БАТЬКО, БАТЬКІВСЬКИЙ мають спільну частину (Батьк), вони наче
«родичі» або споріднені.
Перегляд відео:
Практичне завдання з підручника: вправа 3, ст. 83.
Гра «Оживи
предмети»(усно)
Банк – банкир
Бібліотека - …
Комбайн – …
Море -
Домашня робота з підручника: вправа 7,ст. 84. Вивчити правила ст. 83-84.
1 квітня 2020 рік
Класна робота
Тема уроку: Основа та закінчення слова
1 квітня 2020 рік
Класна робота
Тема уроку: Основа та закінчення слова
Перевірка вивченого завдання з теми: Спільнокореневі слова. Корінь
(виконати тестові завдання і кількість балів скинути у Вайбер)
Каліграфічна хвилинка
Щоб рівно і гарно слова записати,
Нам з'єднання букв слід усім
пригадати
Одна лиш для цього дається
хвилинка,
Щоб кожна навчитись зуміла
дитинка.
- Запишіть букву «Зе» велику
й маленьку. Зверніть увагу на правопис слова закінчення. (У слові закінчення м'який
подовжений приголосний [н'] позначається двома однаковими буквами нн.)
Запис у зошиті: З з за ння закінчення
Склади прислів'я з поданих слів, змінивши, де треба,
форму слова (усно)
Голова,
без, розум, як, ліхтар, без, лампочка
- Слова бувають змінювані. Змінюване слово міняє свою форму за допомогою
закінчення.
![Будова слова", наочність з української мови для 4 класу](https://fc.vseosvita.ua/002e62-e580/001.jpg)
![Тести будова слова | Інформатика, Освіта, Початкова освіта](https://i.pinimg.com/originals/5f/4b/79/5f4b79d09288662be528771389d51b2d.jpg)
Опрацювати правило ст.86.
(закінчення у робочому зошиті позначається простим олівцем)
Виконати практичне завдання з підручника: вправа 3,ст. 86.
Перегляд відео:
![Будова слова - презентация онлайн](https://cf.ppt-online.org/files/slide/1/1Ua9jeGZM4NfTKgCrHtLz2pOYhwblXmRq6QsDi/slide-1.jpg)
![](https://fc.vseosvita.ua/002e62-e580/002.jpg)
Опрацювати правило ст.86.
(основа у робочому зошиті позначається простим олівцем)
Практичне завдання з підручника: вправа 5, ст.87.
Домашня робота з підручника: вправа 8, ст. 87;вивчити правила ст.86.
2 квітня 2020 рік (запис робити на окремому аркуші паперу!)
Діагностична робота
Тема уроку: Діалог
РОЗМОВА ПО
ТЕЛЕФОНУ
Опорні слова:
добрий день, будь ласка, запросіть,
перекажіть, до побачення.
Склади діалог, використовуючи опорні
слова.
3 квітня 2020 рік
Урок розвитку зв'язного мовлення
Тема уроку: Навчаюся ділового мовлення
- У наш час трапляються люди, які переконані, що писати
листи надсилати листівки необов’язково. Достатньо
поспілкуватися по телефону, надіслати телеграму чи
поговорити по «Viber»(у). А яка твоя думка?
1. Прочитай подані тексти. Де їх можна почути або
прочитати? Скористайся словами для довідки і розкажи, як вони називаються?
Слова для довідки: запрошення, оголошення,
біографія, адреса, афіша.
![Запрошення - Українське ділове мовлення :: подробиці](https://www.dilovamova.com/images/wpi.images/i_051.jpg)
![Тарас Шевченко біографія для дітей](https://golovolomka63.ru/aydio/pics/2018-04/14706577341_taras-shevchenko-biografija-dlja-ditej.jpg)
![Смішарики: Вистава - | Афіша - Афіша у Львові - 032.ua](https://s.032.ua/section/afisha_event/upload/pers/40/img/afisha/000/000/031/previewsmisharikilviva2_5c17b263068ba.jpg)
2. Бесіда про лист та
листування.
― Листи люди почали писати давно. Колись
писали на папірусі, пергаменті, глиняних дощечках, малювали на камінні. На Русі
слово «лист» почали вживати у 18 ст. До цього використовували слово «Грамота».
В наш час написання листів замінили
мобільні телефони, комп’ютери.
Проте, я гадаю, що кожна людина повинна вміти писати листи.
![Египетский папирус продали за миллион евро на аукционе - 112 Украина](https://imgclf.112.ua/original/2018/10/15/362620.jpg?timestamp=1539554921)
![Стіна слів "Мої улюблені книги" 21 тиждень НУШ](https://fs01.vseosvita.ua/01002cmc-71f6.jpg)
Пам’ятай!
Лист — це текст, написаний певній особі чи
групі осіб. Його треба писати за певними
правилами.
Опорна схема листа
Звертання
|
Любі мої дідусю і
бабусю!
Дорога сестричко Іринко! Шановний Петре Миколайовичу! |
Початкова форма про
стан листування |
Отримав(ла) Ваш
лист… Давно не було листа…
|
Основний зміст
листа
|
Я хочу розповісти
Вам…
Розповім усе за порядком… |
Запитання адресату
|
Як Ваше здоров’я?
Які у Вас новини? Що цікавого
у тебе? |
Подяка
|
Дякую за те, що…
|
Прохання написати
лист |
Я прошу Вас
написати мені…
Прошу тебе відповісти на лист… |
Прощання
|
До побачення…
Міцно цілую і обнімаю… |
Кінцівка та підпис
Дата та місце написання |
Ваш внук (ваша
внучка)… Твій друг (твоя подружка)…
20 травня 2016р. с. Старичі |
Практичне завдання: скласти і записати лист-запрошення на свій День народження.
7 квітня 2020 рік
Класна робота
Тема уроку: Поняття про речення
Відгадайте загадку.
Відкриваються щоночі
Величезні її очі.
Землю темрява вкрива -
Полювать летить ….
- Звісно, це сова. Її маленькі пташенята тривалий час залишаються безпомічними. І часто трапляється так, що вони випадають із гнізда, щойно починають там метушитися.
Цікавинка про сов.
Каліграфічна хвилинка. Запис у зошит.
Со ов
ве ен ня ят ко совенятко
- Ми починаємо вивчати нову тему. А от про що ми будемо говорити, я думаю ви
зрозумієте, прочитавши ось цей вірш.
Якщо немає
заперечень,
Рушаємо на пошук
речень.
Не можем довше
залишатись
Потрібно все про
них дізнатись.
- Що ж таке речення? Ознайомлення з правилом ст. 96.
![Українська мова. Речення (2 клас) - презентация онлайн](https://cf.ppt-online.org/files/slide/y/YduPVeflxU6SHh4yF1p0rXiC5QITL9ZBEcn7wv/slide-7.jpg)
Виконати (усно!) вправа 2, с. 95.
Пам'ятай! Речення починаємо писати з великої літери! В кінці речення ставимо крапку (.), знак оклику (!) або знак питання (?)
Практичне завдання. Змініть слова у дужках так, щоб утворилися речення.
Тато подарував Артемові (хом'як). Він швидко бігає у (колесо). Любить їсти з (рука).
Домашня робота з підручника:вправа 5, ст.96. Вивчити правило ст. 96.
8 квітня 2020 рік
Класна робота
Тема уроку: Розповідні речення
Перевірка вивченого "Поняття про речення"(виконати тестове завдання)
Перегляд відео "Розповідні речення"
Опрацювання правила з підручника ст. 97-98!
Пам'ятай!
Каліграфічна хвилинка. Ми продовжим без зупинки
З каліграфічної хвилинки
Б ов рою
ко ковдрою (прописати рядок)
земля, ковдрою, вкрилась, Білою
- Про що
воно розповідає?
![Види речень за метою висловлювання. Окличні речення. Інтонування ...](https://svitppt.com.ua/images/57/56991/770/img2.jpg)
Виконати завдання з підручника: вправа 1, ст. 97. (усно!)
Домашня робота з підручника: вправа 4, ст. 98.
9 квітня 2020 рік
Класна робота
Тема уроку: Питальні речення
- Прочитай вірш. Зверни увагу на розділові знаки в кінці речень. З якою інтонацією ти читатимеш вірш?
ХТО КУПАТИМЕТЬСЯ?
Цебенить вода із крана,
Набігає повна ванна.
Для слона це? Бегемота?
Для дельфіна? Кашалота?
Ще біжить вода.
Ще трішки.
В ній комар помиє ніжки.
О. Коваленко
- Скільки у вірші розповідних речень?
- Прочитай з відповідною інтонацією речення, в яких про когось запитують.
Перегляд відео "Питальні речення"
Опрацювати правило з підручника ст. 99!
Виконати практичне завдання.Підібрати і
записати відповідні питальні слова до поданих речень.
1._______________ живе в цьому будинку?
2.______________ ви
зустріли по дорозі додому?
3.______________ ви
ідете кожного ранку?
4.______________ живе слон?
5.______________
допомагала дівчинка мамі на кухні?
6.______________
належить ця хустинка?
( слова для довідок:
куди, кого, що, кому, де, хто)
![](https://fiz-cultura.ucoz.ua/_nw/5/22243267.png)
Домашня робота з підручника: вправа 4, ст. 100.
14 квітня 2020 рік
Класна робота
Тема уроку: Спонукальні речення
Перевірка вивчених тем "Розповідні та питальні речення" (виконати тестове завдання)
Каліграфічна вправа.
Д д ди
дт од да дг дитина
- Знайдіть
і запишіть
слова, споріднені до слова дитина. Виділіть у цих словах корінь.
Гімнастика для очей
Перегляд відео "Спонукальні речення"
![Українська мова. Спонукальні речення - презентация онлайн](https://cf.ppt-online.org/files/slide/b/BCozZYlVXcE8hS9e3rNiuLPfgswtxkbDW6nMyF/slide-1.jpg)
Опрацювати правило в підручнику ст. 101.
Виконати практичне завдання з підручника вправа 2, ст.101.
Пам'ятай!
Домашня робота з підручника: вправа 6, ст.102.
15 квітня 2020 рік
Класна робота
Тема уроку: Окличні та неокличні речення
Перевірка вивченого з теми "Види речень" (виконати тестове завдання)
https://naurok.com.ua/test/vidi-reche-223108.html
Каліграфічна вправа. (списати до зошита,стараємось!)
П п Пп пп пр ир ро да природаПрирода – наш друг. Бережімо її!
https://www.youtube.com/watch?v=lHsBWNMAS9A
Опрацювати правило з підручника ст. 103.
Виконати практичне завдання з підручника: вправа 2, ст. 103.
Складіть речення з поданих слів (усно).
1. на, обережним, воді, будь.
2. вогнем, не, з, грай.
3. гілки, не, ламай, дерев.
- Які ці речення за метою висловлювання?
- Що ви поставили в кінці кожного речення?
- Які вони за інтонацією?
Домашня робота з підручника: вправа 4, ст. 104.
16 квітня 2020 рік
Класна робота
Тема уроку: Головні слова в реченні
Перевірка вивченого з теми "Окличні і неокличні речення" (виконати тестове завдання)
https://naurok.com.ua/test/oklichni-i-neoklichni-rechennya-182238.html
Відгадайте загадку.
Я дерево - красень,
Зовуть мене …
Зовуть мене …
Каліграфічна хвилинка. Запишіть
у зошит каліграфічно:
ЯЯЯ яя
яс се ясен
- Зробіть
звуковий аналіз слова (кількість букв і звуків).
У реченні є головні слова.
Опрацювати правило з підручника ст. 105-106!
Перегляд відео "Головні слова в реченні"
Виконати практичне завдання з підручника: вправа 2, ст. 105 - 106. (підкреслювати головні слова простим олівцем!)
Домашня робота з підручника: вправа 3, ст. 106. Вивчити правила ст.105-106.
17 квітня 2020 рік
Урок розвитку зв'язного мовлення
Тема уроку: Тема,заголовок,основна думка
Запам’ятай!
Тема — те, що «скріплює», з’єднує за змістом окремі речення в єдине ціле, у текст. Щоб визначити тему, необхідно дати відповідь на запитання: «Про що розповідається у тексті?»
1. Ознайомся з цікавим повідомленням про … . А ось
про що, скажи сам(а), коли прочитаєш текст.
До винаходу звичних нам скляних дзеркал люди
намагалися шліфувати і полірувати найрізноманітніші
матеріали: їм дуже хотілося бачити своє зображення.
Для цього використовували блискучий камінь (гірський
кришталь), метал (золото, срібло, бронзу, олово,
мідь).
Вік найдревніших дзеркал — близько 5 тисяч
років. Це зазвичай золоті або бронзові диски,
ретельно відполіровані з одного боку і з візерунком
на іншому. Для того щоб було зручно дивитися, до
дисків прикріплювали ручку.
- Про що розповідається в тексті? Яка його тема? Які
слова особливо яскраво відображають тему тексту?
Запам’ятай!
Заголовок — це ніби «вивіска» тексту. За ним можна дізнатися, про що буде розповідатися в тексті.
Заголовок — це ніби «вивіска» тексту. За ним можна дізнатися, про що буде розповідатися в тексті.
2. Прочитай заголовки розділів дитячої енциклопедії. Як ти думаєш, про що в них розповідається?
- Мандрівка в пори року.
- Глибокі « подихи» Землі — землетруси.
- Блакитні очі планети.
- А тварини вміють розмовляти?
3. Прочитай на афішах назви п’єси, мультфільму,
лекції. Які з них зацікавили тебе своєю темою?
Чому?
П'єса "Маленька розбійниця"
Лекція "Все про динозаврів"
Мультфільм про ледачих мишенят і роботящого півника
Запам’ятай!
У кожному тексті є основна думка, якій
«підпорядковується» увесь текст.
Щоб навчитися визначати основну думку, треба
розуміти, що хотів сказати автор.
4. Прочитай текст . Добери до нього заголовок.
____________________________
У кожному з нас є маленьке сонце. Сонце — це
доброта. Ти ще маленький(а). Але сонце у тобі може
жити дуже велике. Допомагай людині в біді, зігрівай
її своєю добротою.
- Поміркуй, яка основна думка твору. Запиши речення, в якому висловлена основна думка.
Домашня робота: Склади і запиши розповідь за малюнком. Добери
заголовок.
Слова для довідки: на рибалку, вудочка, подруга, Марічка, друзі , відерце, наловити рибки, незабутнє враження,
щасливі, додому.
21 квітня 2020 рік
Класна робота
Тема уроку: Зв'язок слів у реченні
Перевірка вивченого з теми "Головні слова в реченні" (виконати тестове завдання)
Каліграфічна хвилинка. Написання рядкової "з".
Зз Зз ай еня
та зайченята
Маленьке зайченя не житиме в
неволі
(Зробити звуковий аналіз слова "зайченя"- визначити кількісь букв і звуків у слові.)
Перегляд відео "Зв'язок слів у реченні"
Виконати практичне завдання з підручника: впр. 2, 107.
Домашня робота: вивчити правило з підручника ст. 108!
(на окремому аркуші паперу записати!)
22 квітня 2020 рік
Діагностична робота
Диктант
Весна
Ввімкніть аудіозапис, пишіть диктант.
https://www.youtube.com/watch?v=KDqph23yEJY
(диктант сфотографувати і відправити у Вайбері, аркуш здати щойно вийдемо з карантину!)
23 квітня 2020 рік
Класна робота
Тема уроку: Поняття про текст
Відгадай загадку.
У світі одна — наша мати вона.
- Так,це наша Україна.
КАЛІГРАФІЧНА ХВИЛИНКА. Напишіть каліграфічно.
У у Ук укр їн
Україна — це край, в якому ми живемо.
Перегляд відео "Поняття про текст"
Запам'ятай!
Виконати практичне завдання з підручника: вправа 2, ст. 118.
Домашня робота з підручника: вправа 4, ст. 119. Опрацювати правило ст. 118.
28 квітня 2020 рік
Класна робота
Тема уроку: Будова тексту
Відгадайте загадку.
- Що повітря очищає,
- вдень від спеки захищає
- ще й від вітру в час негоди,
- є частинкою природи.
![Строение дерева. От клеток до корней](https://i0.wp.com/givoyles.ru/wp-content/uploads/2017/02/tree-1716991_1280.png?resize=395%2C242&ssl=1)
- Так, це дерево! З якого звука починається слово-відгадка?
Каліграфічна хвилинка. Написання букви Дд.
— Сьогодні ми будемо спостерігати за
тим, як будується текст, з яких частин він складається.
— Текст — немов будинок. Він має свій
початок. Будинок починають будувати з фундаменту. Текст починають будувати з
одного чи кількох речень, що становлять його початок, або зачин. У зачині
коротко повідомляється те, про що йтиметься в тексті.
- Далі у будинку зводять стіни, у тексті — складають основну частину. З
неї ми дізнаємося про основне, головне, про що хотів повідомити автор у тексті.
- Будинок завершується дахом. І в текстах
має бути висновок. Це кінцівка тексту.
Виконати практичне завдання з підручника: вправа 4, ст.121-122.
Домашня робота з підручника: вивчити правила ст. 120-121.
29 квітня 2020 рік
Класна робота
Тема уроку: Типи текстів
Перевірка вивченого з теми "Будова тексту" (виконати тестове завдання)
- Прочитай тексти.
• Ромашка росте у полі. Дівчата полюбляють плести віночки з ромашок. Ромашка символізує доброту, ніжність.
• Ромашка — трав'яниста рослина. Рівна, висока з яскравою жовтою голівкою, в білих прозорих пелюстках.
• Ромашка — корисна лікарська рослина. Вона лікує людину від застуди.
Ромашка відмінний заспокійливий засіб, корисний для здорового сну і відпочинку. Чашка чаю з ромашки на ніч заспокоїть нерви, зніме напругу, прискорить засипання.
— Про що говориться в кожному з текстів?
- Так, про ромашку.
— Це у них спільне?
— Про що ви дізналися з першого тексту?
- Так, де росте ромашка;нею прикрашають дівочі віночки;що вона символізує. Це розповідь.
— Що дізналися з другого тексту?
- Правильно, який зовнішній вигляд цієї квітки. Це опис.
— Про що дізналися з третього тексту?
- Так, яку користь приносить ромашка. Це міркування. У тексті пояснюється, чому саме ромашка — корисна
лікарська рослина.
— Які бувають тексти?
— Отже, є три типи текстів: текст-розповідь, текст-опис, текст-міркування.
Опрацювати правило з підручника ст. 123.
Каліграфічна хвилинка.
В в ве весна
Весна - чудова пора року!
Виконати практичне завдання з підручника: вправа 3, ст. 124.
Пам'ятай!
Домашня робота з підручника: вправа 7, ст. 125.
30 квітня 2020 рік
Класна робота
Тема уроку: Типи текстів
Перегляд відео "Типи текстів"
Каліграфічна хвилинка.
Виконати практичне завдання з підручника: вправа 8, ст. 125.
Домашня робота з підручника: вивчити правило ст. 123.
5 травня 2020 рік
Класна робота
Тема уроку: Засоби зв'язку речень у тексті
Перевірка вивченого з теми "Текст. Типи текстів" (виконати тестове завдання)
- Відкрийте зошити і запишіть.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhphrPgxrWzKtas8bbdcc_ZRpQtfBnC3Dc0fTCu9BlzNfHaSQCAfGhouiz96eTnmVbSzFrUAYOlOaNYjwHBPGbalCyZHHFN7S7KYe676Qy0vkFpHoyt4s8UmrOskmaqCFpsESgLxhZTExXf/s320/005.jpg)
Перегляд відео "Засоби зв'язку речень у тексті"
Опрацювати правило з підручника ст. 127.
- Назви з тексту слова, які використані для того, щоб не повторювати слово мама?
- А як ти називаєш свою маму?
- Продовж низку слів, які можна вживати замість слова мама: матуся, матінка, .....
Добери
до поданих слів слова близькі за значенням (синоніми).
Сміливий - ...; говорити -..., завірюха -...; товариш - ...; дім- ...
Домашня робота з підручника: вправа 4, ст. 127.
6 травня 2020 рік
Класна робта
Тема уроку: Засоби зв'язку речень у тексті
Пам'ятай!
Виконати практичне завдання:
Допиши слово, яке загубилося у прислів’ї, використовуючи слова для довідки.
Праця людину годує, а лінь …
Правду не …
Хто не працює, той не …
Довідка ( їсть, марнує,сховаєш)
Домашня робота з підручника : вправа 6, ст. 128.
7 травня 2020 рік
Перевір себе
Дати відповіді на питання (письмово, у зошиті записувати лише відповіді):
1. Що таке текст?
2. З яких частин складається текст?
3. Які бувають тексти?
4. Складати вітання мамі (бабусі)
(готову роботу сфотографувати і відправити у Вайбері)
8 травня 2020 рік
Урок розвитку зв'язного мовлення
Тема уроку: Святкове вітання. Повторюємо,пригадуємо, навчаємося
1. Прочитай виразно вірш Лідії Компанієць
«Біля
річки»
В полі
біля теплої ріки
назбирала дівчинка
квітки:
суцвіття катрану,
сон-траву,
маренку запашну.
Босоніж,
із квітами в руці,
сіла на гарячім камінці,
задивилась в синю
далину,
…
Так стрічала дівчинка
весну!
- Знайди у вірші прикмети весни, що поступається літечку.
- Усно опиши свою улюблену весняну квітку.
2. Розглянь на малюнках дарунки літа. Поміркуй, які
корисні речовини містяться в овочах, фруктах і
ягодах. Запиши спочатку назви ягід, потім фруктів і овочів.
12 травня 2020 рік
Класна робота
Тема уроку: Повторення вивченого
Каліграфічна хвилинка.
д я дя дяд тет ел
дятел
Дятел – це тпах який лікує дерева.
Пам'ятай!
Виконати практично вправу з підручника: вправа 1 , ст. 136.
Домашня робота:повторити вивчене правило ст. 108.
13 травня 2020 рік
Класна робота
Тема уроку: Повторення вивченого
Каліграфічна хвилинка.
ме еме мем ет е тр рор
метро
В Києві та Харкові працює метро.
Перегляд відео "Частини мови.Повторення"
Виконай письмово завдання:
1. Заповни таблицю словами відповідних частин мови
ІМЕННИК
|
ПРИКМЕТНИК
|
ДІЄСЛОВО
|
Хто? Що?
|
Який?
|
Що робити?
|
риба
|
рибний
|
рибалити
|
лікарняний
|
||
малюнок
|
||
читати
|
||
радість
|
2. Прочитай вірш. Випиши числівники.
Число числівник
називає
І всяк школяр це добре знає.
1, 2, 3, 4, 5
Вмієм гарно рахувати!
Пам'ятай!
Домашня робота з підручника: вправа 4, ст. 136-137.
14 травня 2020 рік
Класна робота
Тема уроку: Повторення вивченого
Перегляд мультфільму
- Як гадаєш про що цей мультфільм?
- А чи маєш ти друга?
- Хто такий справжній друг? Чи вважаєш ти себе справжнім другом?
Каліграфічна хвилинка.
Дд дж дз до
Добре слово краще за гроші.
Перегляд відео "Службові слова в реченні. Повторення."
Пам'ятай!
Виконати практично завдання з підручника: вправа 7, ст.137.
Домашня робота з підручника: вправа 9, ст. 137-138.
19 травня 2020 рік
Класна робота
Тема уроку: Повторення вивченого
Перевірка вивченого з теми "Службові слова" (виконати тестове завдання)
Перегляд відео "Прикметник.Повторення"
Пам'ятай!
Виконати практично завдання з підручника: вправа 10, ст. 138.
Домашня робота: повторити частини мови (іменник,прикметник, дієслово, числівник)
20 травня 2020 рік
Класна робота
Тема уроку: Повторення вивченого
Каліграфічна хвилинка.
Послухайте загадку:
Я на сонце дуже схожа –
Золотиста, ніжна, гожа.
Я щоранку розквітаю.
Промінцями всіх вітаю.
Відгадати всім не важко
Що за квітка я?
- Так, ромашка. Ромашка лікує людей від хвороб.
Рр Рр Рр Ромашка (прописати)
- Складіть речення з словом ромашка.
Пам'ятай!
Виконати практично завдання з підручника: вправа 11, ст. 138.
Домашня робота: повторити теми "Речення", "Текст".
(роботу записувати на окремому аркуші, фото скинути у Вайбері)
21 травня 2020 рік
Тема:Перевірка мовних знань. Повторення вивченого
1.З якої букви пишуться власні назви?
2. З яких частин складається текст?
3. Дібрати слова близькі за значенням (синоніми):
дім-
відважний-
учень -
веселий-
4. Дібрати слова протилежні за значенням (антоніми)
вчора -
низько-
чисто -
швидко -
22 травня 2020 рік
Урок розвитку зв'язного мовлення
Тема уроку: Розповідь за сюжетним малюнком і опорними словами. «Подорож у Карпати»
Гори Карпати –
Вічно зелені
В хвої смерек і ялиць,
Ехо трембіти,
Повняться жмені
Сонцем налитих суниць.
-
Що ви можете розповісти про Карпати, дивлячись
на цей малюнок?
- Чарівні Карпати – справжній український скарб. З цим чудовим краєм пов’язано безліч народних легенд, пісень, переказів, міфів.
Перегляд відео "Карпатська Легенда"
Читання
зразка твору вчителя.
Подорож у Карпати
На заході України знаходяться гори
Карпати. Схили гір вкрилися
лісами.
Тут ростуть вічнозелені ялини, високі смереки, білокорі берези, темно-зелені
ясени.
В Карпатах бігають олені, косулі, дикі кабани,
вовки. Тут гніздяться
рябчики,
глухарі, високо в небі літають беркути. Біля гір протікають бистрі річки. На
полонини пастухи виганяють отари овечок і випасають
їх
до самої зими.
Взимку гори сплять під пухнастою
ковдрою снігу.
-
Складіть
розповідь про гори Карпати, використовуючи іменники, прикметники, дієслова, службові
слова. (4-5 речень)
Іменники:
гори, дерева, дуб, ялина, береза, ясен, галявини, олені, козулі,
птахи,
глухарі, беркути, полонини, вівці, отари, пастухи;
прикметники: високі, могутні, вічнозелені, білокорі, бистрі, швидкі, турботливі;
дієслова:
вкрилися, ростуть, видніються, бігають, пасуться, літають, гніздяться,
виганяють;
службові слова: на, до, під, з, за, між, і, по, при.
26 травня 2020 рік
Класна робота
Тема уроку: Повторення вивченого. Іменник
Пам'ятай!
Виконати завдання:
27 травня 2020 рік
Класна робота
Тема уроку: Повторення вивченого. Прикметник
Пам'ятай!
Виконати завдання:
До слова сонечко необхідно дібрати якомога більше ознак, записати їх.
Наприклад, сонечко (яке?) яскраве, тепле і т.д.
28 травня 2020 рік
Тема уроку: Повторення вивченого. Дієслово.
Пам'ятай!
https://naurok.com.ua/test/dieslovo---povtorennya-512099.html
29 травня 2020 рік
Тема уроку: Підсумок за рік
Виконати тестове завдання
https://naurok.com.ua/test/pidsumkova-diagnostichna-robota-za-rik-ukra-nska-mova-525423.html
29 травня 2020 рік
Тема уроку: Підсумок за рік
Виконати тестове завдання
https://naurok.com.ua/test/pidsumkova-diagnostichna-robota-za-rik-ukra-nska-mova-525423.html
Комментарии
Отправить комментарий